Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det vil gjøre at nivået i kamptrådene blir betraktelig bedre og at man faktisk kan diskutere det som skjer i kampen. Det står også klart og tydelig i retningslinjene til diskusjon.no at flaming ikke aksepteres, samt definisjonen på flaming. Så da får de isåfall endre retningslinjene, eller legge til at flaming er helt greit i kamptråder. Sånn systemet er nå blir det opp til moderators skjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, det er det da. Det å finne den grensen og å håndheve den. Det er jo selvfølgelig det som er vanskelig. Definisjonen til diskusjon.no på flaming er jo ganske klar. Banter som jeg er vant til er ihvertfall hovedsakelig mellom supporterne av lagene som spiller. Hvis Liverpool og United spiller mot hverandre ser jeg ikke Chelsea supportere som kommer inn for å prate dritt om et av lagene liksom. Takhøyde er en ting, men det er dessverre noen brukere som kun er her for å flame og gjør dette i hver eneste kamptråd. Det betyr ikke at andre lags supportere ikke skal få kommentere i kamptrådene, men de som kun legger inn en linje med dritt om et lag og ellers ikke bidrar noe i diskusjonen og gjør dette flere ganger i hver kamptråd bør IMO få seg en lengre ferie.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Greia med kamptråder er vel at de skulle få en annerledes "ramme" enn vanlige tråder, hvor gledesutbrudd og lignende skulle få utløp uten at man skulle måtte slette flere innlegg med kun "HAGAGAHAGAGAHAGAGAGA" og lignende, samt at man fikk holdt det unna klubb-trådene.

 

Jeg mener dog at man også skal ha rom for at det er lov å erte hverandre, så lenge det går på klubb-tilhørighet og ikke person, samt trår over i trakassering.

 

F.eks må det være lov for Arsenal-supportere å fryde seg over St.Totteringham day, og lignende, samt poste komiske bilder som "erter" (Gerrard-slippen etc).

Grensa bør gå ved angrep på person, eller forsøk på stigmatisering/ty til stereotyper.

 

Men igjen, det er forskjell på f.eks "jævla trønder" og "trønder-barter azz" eller lignende, for å ta et "snilt" eksempel.

 

Siden banter bør være lov kan det være vanskelig å ta flamere, da det må være lov for supportere til lag som ikke spiller, å erte/terge også.

De ser jo tross alt kampene også i de fleste tilfellene.

Lenke til kommentar

Ja, hvis det er retningslinjene, at flaming er fritt fram i kamptråder så retter jeg meg etter det. Men da bør det faktisk skrives et sted. Diskusjon.no sine regler er krystallklare. Personlig synes jeg heller vi kunne hatt en egen skjitprat-tråd for PL, så kan folk flame hverandre så mye de vil der.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Synes klubbtråder skal holde seg for god for provosrende innlegg som dette:

 

 

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

 

Han refererte til at det var karma at en United spiller knakk ankelen til Wilshere. Når han også poster det i Arsenal tråden er det tydelig at det er bare for å provosere. Dette var bare et eksempel.

Endret av Dapper Chap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du er kanskje ikke den personen som burde rope høyest. Tar du hintet?

 

Uansett. Det var ikke for å provosere. Du skrev i posten tidligere at McNair skulle ha fått rødt og da svarte jeg med at Wilshere ikke skulle ha vært på banen i det hele tatt for han skulle ha hatt rødt selv. Lille Wilshere leker til tider veldig tøff og for å være helt ærlig så syntes jeg at han fikk som fortjent fra McNair. Synd at skaden er såpass alvorlig, men det er ikke selve skaden jeg nøt, men det at han endelig måtte av.

Lenke til kommentar

Jo, det var for å provosere, og det bør du holde deg for god for i andre lags klubbtråder. Hvis man er syk nok til å godte deg over at folk skader seg, så er det best å holde det for seg selv. Jeg velger å håpe og tro at du ikke nøt at Wilshere ble skadet, og at du skrev det for å provosere.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Synes klubbtråder skal holde seg for god for provosrende innlegg som dette:

 

 

 

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

Han refererte til at det var karma at en United spiller knakk ankelen til Wilshere. Når han også poster det i Arsenal tråden er det tydelig at det er bare for å provosere. Dette var bare et eksempel.

Bare tull. Wilshere skulle vært utvist for sitt problem med temperament, og sånn sett en helt ok innlegg spør du meg. Taklingen var stygg fra McNair og kanskje burde han blitt sendt av.

 

Hadde dommeren dømt riktig hadde ikke Wilshere skadet seg.

Lenke til kommentar

Jo, det var for å provosere, og det bør du holde deg for god for i andre lags klubbtråder. Hvis du er syk nok til å godte deg over at folk skader seg, så er det best å holde det for seg selv.

Nå må du slutte å leve på din høye hest. Det fins flere innlegg fra deg og andre fra Arsenal-leiren der de ønsker enkelte ufyselige spillere skadet. Sier man slikt selv, får man tåle at andre tar tilbake.

 

Han sier ikke at det var gøy eller bra at Wilshere ble skadet. Han sier at Wilshere burde vært utvist før skaden skjedde, og at det var karma han ble straffet for.

Lenke til kommentar

Jo, det var for å provosere, og det bør du holde deg for god for i andre lags klubbtråder. Hvis man er syk nok til å godte deg over at folk skader seg, så er det best å holde det for seg selv.

Nei, det var ikke for å provosere :) Det var bare for å påpeke at han selv skulle ha hatt rødt kort siden du sutret over at McNair burde ha fått det. Ja, taklingen kvalifiserer til rødt kort, men som nevnt før, hadde dommeren gjort det han skulle så hadde ikke taklingen funnet sted.

 

Er nok enkelte spillere jeg hater så mye at jeg ikke har noe imot at de skader seg, men Wilshere liker jeg bare ikke at spiller. Han kunne like gjerne ha blitt tatt av pga. et ordinært bytte og jeg hadde vært like fornøyd.

Lenke til kommentar

 

Synes klubbtråder skal holde seg for god for provosrende innlegg som dette:

 

 

Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma :)

Han refererte til at det var karma at en United spiller knakk ankelen til Wilshere. Når han også poster det i Arsenal tråden er det tydelig at det er bare for å provosere. Dette var bare et eksempel.

Bare tull. Wilshere skulle vært utvist for sitt problem med temperament, og sånn sett en helt ok innlegg spør du meg. Taklingen var stygg fra McNair og kanskje burde han blitt sendt av.

 

Hadde dommeren dømt riktig hadde ikke Wilshere skadet seg.

 

 

Hadde jeg skrevet det innlegget hadde du kalt meg troll.

Lenke til kommentar

Nå må du slutte å leve på din høye hest. Det fins flere innlegg fra deg og andre fra Arsenal-leiren der de ønsker enkelte ufyselige spillere skadet. Sier man slikt selv, får man tåle at andre tar tilbake.

 

Hvis jeg noen gang har ønsket en spiller skadet utenfor en kamptråd, så burde det også blitt slått ned på. Jeg prøver ikke å være et unntak for loven. Om jeg noen gang har "ønsket" en spiller skadet så har det i så tilfelle vært i kampens hete, og noe jeg selvfølgelig ikke ønsker egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...