Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kom med utrop rundt etnisitet, religion, rase eller seksualitet.

 

Ellers er det jo bare å kjøre på som før. Dette har aldri vært noe stort problem, har bare plutseilg blitt litt i det siste :).

 

EDIT: Dette er da mitt forslag til føringer. Pluss gjerne om dere er enige.

Endret av Alastor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uansett, vanskelig å få et innblikk i hva majoriteten mener her inne når det er såpass få som deltar i denne diskusjonen.

 

Dette har alltid vært et problem her inne. Folk gidder ikke å bidra når man etterlyser forskjellige meninger, men så snart det kommer nye føringer og endringer så er de kjapt ute med å fortelle hvordan ting pleide å være bedre før i tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Dette har alltid vært et problem her inne. Folk gidder ikke å bidra når man etterlyser forskjellige meninger, men så snart det kommer nye føringer og endringer så er de kjapt ute med å fortelle hvordan ting pleide å være bedre før i tiden.

 

Det gjelder desverre alt i livet.

Lokal-fotball, politikk, dugnader osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

To ting:

 

Når vi har en gående diskusjon så skjer det nærmest alltid at det kommer inn eller annen med en kommentar som lyder følgende "Kjedelig diskusjon" e.l og prøver å ødelegge diskusjonen. .Jeg er klar over at enkelte ting kommer opp flere ganger her inne, men poenget med siden burde vel være at man skal diskutere det som diskuteres? Det er som oftest de samme folkene som avbryter med en slik kommentar også. Synes de som ikke ønsker å være med å diskutere det heller lar være å komme med en kommentar i det hele tatt.

 

Også siste ting. Det her vet jeg har vært oppe flere ganger, men pluss systemet. Jeg vil først si at mange faktisk er her inne for å diskutere, og det er fint, men så er det enkelte som bryr seg veldig mye om plussene de får og kommer med kommentarer kun for å få pluss. De kommentarene som er ment for å skaffe flest pluss er som regel ikke relevante i diskusjonen og går mer ut på å latterliggjøre en person. Jeg er klar over at pluss systemet egentlig er for å gi ros til innlegg, men dessverre brukes dette til noe "negativt".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Også siste ting. Det her vet jeg har vært oppe flere ganger, men pluss systemet. Jeg vil først si at mange faktisk er her inne for å diskutere, og det er fint, men så er det enkelte som bryr seg veldig mye om plussene de får og kommer med kommentarer kun for å få pluss. De kommentarene som er ment for å skaffe flest pluss er som regel ikke relevante i diskusjonen og går mer ut på å latterliggjøre en person. Jeg er klar over at pluss systemet egentlig er for å gi ros til innlegg, men dessverre brukes dette til noe "negativt".

 

2dl3rdd.png

 

Et prakteksempel på det Emils sier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Latias har hverken tilgang til å slette poster eller se slettede poster, så det kan han ikke svare på.

 

Nå kjenner jeg ikke til det evt sletta innlegget, men send meg en melding så sjekker jeg opp? :)

 

Tilbake til topic, debatter er en bra ting, har vært savnet! Om det plager noen bør vi kanskje bli bedre til å splitte diskusjonen ut i egen tråd? Kanskje de som synes nok er nok ang et tema kan rapportere en av postene med ønske om utsplitting også, så hjelper man selv til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotiske kommentarer er fortsatt lov, så lenge man ikke kommer med personangrep :). Du får bli flinkere til å rapportere du også Emils, om du mener du har noe på gang som fortjener egen tråd.

 

Finnes få ting vi liker bedre enn rapporter med tips om hva vi kan gjøre for at dere har det slik dere vil.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke forstår hvorfor vi på død og liv skal splitte ut en diskusjon med en gang den "tar av" i en tråd? Mitt inntrykk er at disse diskusjonene dør mye fortere, da pga.:

 

1. Folk som mingler i pub-trådene får ikke med seg den flyttede diskusjonen.

 

2. Det er høyere aktivitet i pub-trådene, derfor blir di utflyttede neglisjert!

 

Eksempler er "Hazard vs ballgutten" og "Michael Carrick - den mest undervurderte spilleren i pl".

La meg bare ha det helt klart: Dette er min mening og ikke ment som kritikk imot feks. Latias, som jeg synes gjør en fabelaktig jobb med denne delen av forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...