Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Eventyr 👌

Det var en gang Per, Pål og Espen Askeladd som dro ut på vandring for å søke lykken.

Da de hadde gått lengre enn langt så ble de fryktelig slitne, trøtte og leie. Så kom de til en maisåker. Bak åkeren lå det en gård. 

"Kan hende vi kan få søke ly der for natten" , sier Per. Pål og Espen Askeladd var enige. 

De krysset maisåkeren, og banket på. 

"Velkommen til gards" , sa husbonden. 

" Vi er veldig slitne, og har gått lengre enn langt. Kan vi få lov å søke ly her i natt?", spurte Espen så ven han kunne. 

" Ja du kan da skjønne det.....Jeg stiller bare en betingelse....", sa husbonden. 

" Hva er det?", spurte Espen.

"Hvis dere kan tilfredsstille min datter, så kan dere få ly her i natt alle tre", sa husbonden.

Brødrene ble veldig rød i toppen da de hørte dette, men tenkte som så at de fikk prøve på det. De var jo så trøtte, og lengtet etter en seng å sove i. 

Først ut var Per. Han kom løpende ut skrikende etter fem min. 

Så var det Pål sin tur. Han kom løpende skrikende ut etter tre min.

Da det var Espen sin tur så lo brødrene...

"Jaja får du has på hu der så ska je sove på gulvet i natt", sa Per.

Jaja jeg får vel prøve jeg da tenkte Espen. 

Det varte og det rakk, og brødrene begynte å lure på hvor det ble av lillebroren deres. 

Etter to timer så kom Espen ut. 

"Jaja brødre nå har je fikset vors husly i natt je" , sa Espen, og følte seg svær te kar 👌.

Brødrene sto i, og begynte å le.....

"Hva er det dere ler slek for da?", lurte Espen på.....

"Ho ho ho.....mens du har vært med dattera te husbonden, har me eti maiskolber med smør på", sa Per og Pål i kor.

 

Lenke til kommentar

Et middelaldrene par bodde sammen i et hus langt fra allfarvei. Der satt de en kveld i stuen sin og koste seg med snacks og en god film da et kraftig lys dukket opp på tunet rett utenfor. Lyset var så sterkt at de kun kunne se omrisset av en merkelig farkost. Ut av farkosten kom to merkelige skikkelser til syne..

Dette viste seg å være to marsboere, visstnok et ektepar. Jordboerne ba like greit marsboer-paret inn i huset. De viste de rundt i huset, ga de litt å spise og ikke minst ga de marsboerne en god del alkohol. Dette kunne man tydelig se på oppførselen deres at de ikke var særlig vant med. 

Marsboerne ble tilslutt så gærne og frisinnede at de foreslo full sex og partnerbytte. Det ble enstemmig vedtatt av begge parene og de forsvant til sine respektive rom. I det ene rommet var den jordiske damen og manne-marsboeren, og de fikk av seg klærne i en faderlig fei.

På gulvet sto marsboeren naken og jordboer-damen ble svært så forundret. Mellom bena hans var det ikke noe kjønnsorgan, det var bare en liten tynn antenne. "Men, men.. hvordan skal det der kunne fungere?" spurte jordboer-kona. "Ikke noe problem", sa marsboeren som dermed vred på det ene øret sitt og antennen vokste i takt helt til jordboerkona måtte stoppe han. "Det holder nå så konen, "men hva med tykkelsen?" "Ikke noe problem" sa marsboeren og skrudde på sitt andre øre. Han skrudde så fort, så kona måtte brått stanse han, "oj oj oj hjelpes, det holder i lange baner nå", sa hun. Og dermed så satte de i gang.

Dagen etter tok de avskjed med marsboer paret som sa at de gjerne kunne få komme på besøk til de en gang også. Og gjerne partnerbytte.. Etter at de hadde dratt bedyret kona at dette hadde vært en svært artig og vellykket kveld. "Ja for det synes vel du også?", spurte hun mannen sin. "Jo da, for så vidt", svarte mannen, det er bare det at det var vondt og ganske irriterende at hun dro så forbasket hardt i ørene mine hele tiden"...

Endret av Sovna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...