Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

En mann kommer bort til en dame i en bar og spør:

 

“Vil du ligge med meg for en million kroner?”

 

Damen vurderte tilbudet i en liten stund før hun aksepterte det.

Mannen svarer da: “Hva med en hundrings?”

Kvinne svarer indignert: “Hva tror du jeg er?!?”

Mannen svarer: “Det har vi allerede funnet ut, nå diskuterer vi bare prisen.”

 

 

Den nye lærerinnen ville bli bedre kjent med elevene. Derfor spurte hun alle elevene i klassen hva fedrene deres jobbet som. Det var alt fra brannmenn, advokater og nordsjø arbeidere til Lærer og pilot. men så kom hun til lille Ole.

«hva jobber faren din med da Ole?» «faren min stripper på homsebar om natten, og noen ganger, når han får penger blir han med hjem til dem som betaler ham!» Lærerinnen ble forskrekket og bestemte seg får å snakke med Lille Ole etter timen. så når timen var over stoppet hun Lille Ole og spurte: «Du Ole var det du sa om faren din i sted sant?» «nei!» svarte Ole «egentlig spiller han på Vålerenga, men det er så flaut å si»

 

2 negrer går etter riksveien en plass i Nordnorge, når det kommer en bil kjørende å treffer begge 2 med fronten. Den ene fyk ut i grøfta, mens den andre blir stående tredd inn gjennom frontruta. Det blir etter hvert rettsak, utfallet blir at den ene negeren blir dømt for innbrudd mens den andre blir dømt for å ha rømt fra åstedet.

 

How do you get 100 jews into a car?
Throw a quarter in it.
How do you get them out again?
Tell them Hilter is driving.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

 

 

Oppfinneren av Harley-Davidson kom til himmelen, og snakket med Gud…

"Si meg… Er det ikke du som skapte kvinnen?"

 

"Jo" svarte Gud.

"Du må innrømme at du har laget noen konstruksjonsfeil;

1. for tung foran.

2. bråker på tomgang

3. bakenden slenger.

4. eksosen sitter for tett inntil innsuget."

"Det er mye mulig at det er noen feil", svarte Gud.

"Men statistikkene viser at det er mange flere som rir på min oppfinnelse en din.”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Doktor Robert hadde ligget med en av pasientene hans og en følelse av skyld og skam hadde strømmet over han hele dagen. Uansett hvor hardt han prøvde å glemme det, klarte han det ikke. Skyldfølelsen var fullstendig overveldende.

Men av og til hørte han en indre betryggende stemme som sa «Ikke tenk på det Robert. Du er ikke den første doktoren som har ligget med en pasient, og du vil ikke være den siste. Du er også enslig. Slapp av.»

Men uten unntak kom den andre stemmen og hentet han tilbake til virkeligheten... «Robert, du er dyrlege.»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...