Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen inviterte damen på middagsselskap og spurte vil du ha en rask en damen sa i motsetning til hva da? Mannen svarte jeg har Fjordland i kjøleskapet den blir raskt ferdig det er jo bare å varme den opp i mikrobølgeovnen dama sa ok da går det fint.

Endret av Sander W
Lenke til kommentar

Dama var hos tannlegen med den nye mannen sin det var en mannlig tannlege som pleiet henne og så sa han ta det helt med ro dette går helt fint du må bare sitte helt i ro kom igjen bare litt til nå å seriøst denne sitter så godt fast altså den kommer sikkert snart ut nå dama skrek noe voldsomt. Og så kom mannen hennes løpende bort til tannlegen som pleiet henne og brølte til tannlegen hva er det du gjør med dama mi. Tannlegen sa jeg skulle jo bare trekke ut denne tannen hennes men den satt jo så godt fast. Mannen sa å ok unnskyld jeg trodde at du holdt på med noe helt annet.

Endret av Sander W
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Datteren til 2 lesbiske på fem tok foreldre sine i å ha seg med hverandre datteren spurte hva er den greia du har mellom beina og hvorfor står du bak hun andre moren min. Moren sa det er en pølse som jeg skal gi henne datteren sier igjen hvorfor henger den i en snor moren sier snoren er for at jeg ikke skal miste pølsen min sånn at hun ene moren kan få den. Datteren spurte å jeg vil også ha pølse. Morene sa det får du ikke. Datteren sa åååå hvorfor ikke!!! morene sa det vil du helst ikke vite men hvis du hadde fått pølsen så hadde du virkelig ikke likt det og denne pølsen skal ikke stekes i ovnen heller. Datteren sa hæææ det er i hvertfall ikke noe pølse!!! hvis den ikke kan stekes i ovnen og jeg kan ikke få den da er det ikke en pølse men hva er det da? Morene sier vi skal fortelle deg det når du er eldre når du forstår det. Datteren sa hæææ jeg har ikke hørt på maken!!!

Endret av Sander W
Lenke til kommentar

Kona sa til mannen hennes jeg vil ha en pølse mannen hvilken pølse vil du en stor eller en liten en. kona sa helst en stor pølse sånn som du får på spesial pølse foreningen pga at jeg er så ensom når du er vekke så lenge. Mannen sa det var veldig synd at du blir så ensom når jeg er vekke så lenge på jobbreiser men tenk deg det showet vi kommer til å få når jeg kommer tilbake hjem igjen fra jobbreisene jeg kan ikke vente. Kona sa ja det har du helt rett i bare vent til det showet vi kommer til å få det kommer til å bli helt strålende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dama var på date med en kjekk mann på en lørdag så etter at de hadde spist middag og sett en romantisk film sammen så spurte mannen dama dette var veldig kjekt du er en veldig snill og omsorgsfull jente kan jeg spørre deg om noe håper ikke at dette kommer for brått på  dama sa ok hva da? Mannen sa kan jeg være så snill og snill og se musen din? Dama sa ja jeg har et veldig gammelt hus 100 år Gammelt som har gått i generasjoner i familien min vi har et hull i veggen der det er en grå mus som elsker å spise ost den blir litt lett skremt for høye lyder å da begynner den å pipe ikke noe farlig demusen min heter sara hun har en mann som heter Ole Sara og Ole venter unge snart kanskje du hører piping hvis du er i nærheten av hullet og da må du være stille for å kunne høre dem. Mannen sa veldig interessant å høre at huset har gått i arv i generasjoner i familien din og musene Sara og Ole  men jeg ville ikke se en grå mus jeg ville egentlig se en rosa mus som jeg har så lyst til å komme inn i pga at du er så kjekk å være med. Damen sa oiii! ikke helt enda dette er bare første daten våres du må vist vente en stund dessverre pga at vi må bli mye bedre kjent med hverandre først men du kan jo hilse på Sara og Ole kanskje de kommer ut av hullet hvis jeg setter frem en ost til dem ikke i felle da pga da dreper jeg jo de fine musene mine de er veldig snille  som ikke gnager på veggene mine men de spiser ostene som jeg gir dem. Mannen sa  unnskyld jeg tenkte meg ikke helt gjennom ja vi må bli bedre kjent først men det blir interessant å se om Sara og Ole kommer.  Vil du forresten komme på date hos meg neste lørdag?

Endret av Sander W
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det var to damer som var på byen. Etter ei stund så gjekk dei begge ut for å ta seg ein røyk. Mens deis stod der og røykte så begynte det å regne. Så tok den eine av damene fram ein kondom og reiv av tuppen på kondomen. Så tredde ho den inn på sigaretten.

Den andre dame spurde kvifor ho gjorde det der. Jo fordi då blir ikkje røyken min våt. Dette tenkte denne dama at det skulle ho også gjere. Så neste dag så gjekk ho innom apoteket. Ho gjekk bort til kassen og sa at ho ville ha kondomer. Ho bak kasse spurde kva størrelse ho ville ha.

Størrelsen er eg ikkje heilt sikker på, berre den passer til ein kamel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Denne er fra mange år FØR krigens start, og er fra en av mine russiske venner:

Knock-knock. Who is there?  Putin!  Putin who?   Puti'n you to sleep!  Door opens and: Ra-ta-ta-ta-ta-ta (machinegun fire)

Og fra Norge like etter 2. VK:  Johooo! Det er bare meg!  Sa Hitler like før han gikk inn i Polen.

Og fra USA da Jesus kom tilbake Knock-knock. Who is there?  Jeeesus!   LOL 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenk hvis man kan lukte alt det som var på tv og så er det et program fra en bondegård og så skal man ha middag og gjestene sier middagen lukter vondt nei det er på TVen neste generasjons tv har kommet nå med lukt så det er alle dyrene og all møkken på gården som lukter så vondt ikke middagen.😂😂😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...