Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quigley har lagt ut denne - har sett på den et par ganger og jeg klarer bare ikke å stoppe å se på bilene og bygningene! For en stemning!!!

Der så det ut som det bare var 1-2 skyskraperdesign. Håper på større utvalg i den endelige versjonen.

Skrevet (endret)

Da er download i gang! :)

Og den er på 12GB 183mb!?

I vinduet som kom opp og viste hvor stor nedlasting det er, stod det i overkant av 12GB. Dette kan bli spennende. :p

Og disse 183 megabytene tok nesten fire minutter å laste ned. Tviler på det blir særlig gøy å laste ned hele klienten om den faktisk viser seg å være 12GB ;)

Endret av OlaHaldor
Skrevet

monzilla, du sluker båndbredden! Jeg er på latterlige 90KB/s nå. :p Har kapasitet til 7-8MB!

Haha, ja. Det jinxet noe jævlig. 50 kb/sec her nå. Har heldigvis bare 50 mb igjen da.

Skrevet (endret)

ERROR: You have not activated SimCity on your account. Please activate SimCity to play... erm what?

Virker som om at alle på simcity forumet får samme meldingen. Startet bra dette her :)

EDIT: Løsningen er bare at den holder på å laste ned alle 12 GB. Ikke lukk origin :)

Endret av monzilla
Skrevet

Nei jeg har heller ikke hørt et kvekk fra SimCity.com beta-registreringen. Syns det er helt utrolig at de av oss som registrerte oss lenge før denne betaen ble anonsert, tilbake til tidlig høst/sommer, ikke har hørt noe fra dem.

Gir gledelig bort beta-nøkkelen om jeg skulle få en likevel.

Skrevet (endret)

Hvorfor har jeg ikke hørt en dritt om denne betaen når flere spillsider sier de skrevet om dette og har skrevet ut keys i hytt og pine?

FML

Endret av MrLG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...