Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joggesko skal være behagelige, ikke fine.

Så du mener at joggesko skal være stygge? For jeg har kjøpt meg et par joggesko som både er behaglige og ha på seg og ser bra ut. Det er jo en fordel at de ikke er gusjegrønne hvis du kommer til å bruke de med jeans innimellom. Skjønner ikke tankegangen når du mener jeg burde spart meg for et par joggesko som både er gode å gå i, samt ser bra ut.

Endret av Rankiz
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes alle skoene var pene, noen spesielle du tenker på? Timberland skoene ser bedre ut i virkeligheten imo, men mtp de resterende skoene skjønner jeg ikke hva du snakker om. :)

 

 

Jeg synes ikke båtsko er så veldig spesielt at det gjør noe. Men, er vel egentlig bare mest misunnelig sånn at jeg måtte komme med noe negativt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag: Når du har en såpass uformell og mønstret skjorte synes jeg egentlig det gjør seg best uten slips. Det blir litt mye, på en måte.

 

Takk for tipset.

Selv er jeg mest misfornøyd med passformen på jakken; for høy knappefeste, noe som gjør at det er litt lite innsving i midjen og at den er en anelse for kort - noe som forsterker det litt baggy utseende.

Lenke til kommentar

Dag: Når du har en såpass uformell og mønstret skjorte synes jeg egentlig det gjør seg best uten slips. Det blir litt mye, på en måte.

 

Jeg ville personlig droppet skjorten til fordel for en lysblå gingham-skjorte og da også droppet slipset som JorgenH foreslår her.

 

Synes også jakken ikke fungerer så godt som blazer. Nå er det vanskelig å se ut ifra bildene her, men føler litt tekstur og patch pockets gjør mye av jobben for å skille den fra en dressjakke.

 

Jeg synes du jevnt over kler deg bra, men var ikke så fan av dette antrekket.

 

For så vidt enig med deg i at jakken har et høyt knappefeste.

Endret av Xtra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Psykologer som driver privat er vel noen av de som kanskje kan kle seg aller penest til daglig. Min favorittpsykolog kler seg også ganske fint. Er du glad i å invitere folk på litt småeksotiske middager, Dag?

hannibal1_2553735b.jpg

 

Hehe.

Jeg er (dessverre) glad i å lage mat og setter pris på et hyggelig lag med god drikke til.

 

Jeg får en del kommentarer fra kolleger på antrekkene mine. De fleste er positive, men en del synes det er for formelt til en sånn jobb. Jeg bryr jeg meg lite om for liker godt å gå i utakt. Det har jeg alltid gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...