Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hvorfor skal du skifte slips hvis du liker utseende på det?

Som kombo funker det både til hvitt og blått, siden slipset inneholder begge disse fargene.

Én regel ved valg av slips er et det skal 'ta igjen' fargen til skjorten, noe som dette slipet gjør.

Det er kanskje litt urolig i mønsteret, men ikke mer enn at det går helt greit.

 

Takketakk :)

Er litt usikker på om slipset var litt kjedelig til antrekket, selv om jeg liker utseendet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takketakk :)

Er litt usikker på om slipset var litt kjedelig til antrekket, selv om jeg liker utseendet :p

Kje

 

Kjedelig er jo sterkt subjektivt. :-)

Jeg likte det, men det er jo litt uvanlig. Litt urolig mønster, så da må du ha helt pleine klær til. Kunne også vært fint med et slips der (mørke-) blått var hovedfargen - i striper, ruter, dots eller ensfarget.

Lenke til kommentar

Like før jeg gråter en elv av de båtskoene.

Huh? De fra Timberland er ekstremt gode å god i, og ser bedre ut i virkeligheten imo. Ser du skriver i flertall, men ser ikke hva som er negativt med et par Sebago docksides i mørkebrunt semsket skinn.

 

 

mye pent, og mye så som så.

 

Holder vel ut August dette Rankiz :p

Har du tall på hvor mange par du har?

Synes alle skoene var pene, noen spesielle du tenker på? Timberland skoene ser bedre ut i virkeligheten imo, men mtp de resterende skoene skjønner jeg ikke hva du snakker om. :)
Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

 

Huh? De fra Timberland er ekstremt gode å god i, og ser bedre ut i virkeligheten imo. Ser du skriver i flertall, men ser ikke hva som er negativt med et par Sebago docksides i mørkebrunt semsket skinn.

 

 

Synes alle skoene var pene, noen spesielle du tenker på? Timberland skoene ser bedre ut i virkeligheten imo, men mtp de resterende skoene skjønner jeg ikke hva du snakker om. :)

 

Var en liten spøk på kallenavnet du har gitt Timberland-båtskoene dine. :)

Mye pent! Likte spesielt Loake Buckingham og paret fra Meermin.

Lenke til kommentar

Rankiz: Du burde spart deg for oransje kalosjer og Nike skoene. Blir veldig tRenD lizzom.

Har lenge hatt lyst på oransje kalosjer, synes ikke det er noe fint med type sorte eller brune kalosjer som ser ut som de er en del av skoen, så kalosjer er vel et av det eneste "plagget" der jeg faktisk liker litt mer farger.

 

Trengte noen joggesko, og Nike skoene er de fineste joggeskoene jeg har sett på lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...