Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Hvor ble det av jentene i denne tråden? Alt jeg ser er (sorry, er stereotypisk når jeg sier dette) vestkantgutter og GQ-lesere.

Det er en grunn til at det heter bildetråden. Ta kommentarer og spørsmål i kommentar-tråden. En mulighet for at det ikke er så mange jenter her, er fordi vi gir ærlig kritikk.

 

Eller for at det ikke akkurat øser over med jenter her på forumet. Vil også tro at majoriteten av jentene som henger her heller spiller 3t cs enn 3t på shopping :p

 

Hah, noen som har sett den Mad Men inspirerte dressman reklamen? Så den nettopp, lo litt for meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er fra Samsøe, ja. :) Tror nok den blir ganske varm og god -- uansett blir det ikke spesielt kaldt her.

 

Bruker chinos hele året, men legger nok vekk de beige litt senere utover høsten. :p 

 

Utrolig nok har jeg også godt til innkjøp av den jakken fra Samsøe. Fin passform og mer enn varm nok for Stavanger. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jaok, jeg har ikke spesielt god peil på sko. Fikk faktisk en liten pekepinn av fkm på hvilke merker som er verdt å sjekke ut, så takk til han.

 

Planen var å bruke disse skoene til hverdags(må nok vente til våren dog). Så tenkte det var fint å kjøpe brukt, greit å ha noen sko som er pene samtidig som jeg slipper å være nervøs over at de skal bli slitt når jeg bruker dem.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Mener at alle Church's sine er håndlagde, men fkm har vel mer kontroll på det enn meg. Godt kjøpthumbup.gif

 

Det er ingen Church's-sko som er komplett håndlaget, men det er det uansett ekstremt få sko som er i dag. De dyrere linjene er så og si håndlagde, og det er absolutt ikke feil å si at de er det. De litt billigere linjene er stort sett maskinlaget, men de er uansett i god kvalitet.

 

 

Vowels: Bare pass på å ta vare på skoene ordentlig, så kommer de nok til å vare en lang stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...