Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt hende at ermene er for lange, men ikke så lange at jeg ikke klarer å leve med det. Dette var den eneste modellen de hadde igjen og når jeg fikk trenchen til 70% til prisen av 700 slo jeg til. Vokser gjør man jo fort når man er i startfasen av puberteten så ermene er ikke noe som tar nattesøvnen fra meg.

 

Flere bilder kommer i morgen.

Lenke til kommentar

Raste: Pen bukse. Den passer sikkert perfekt til deg!

 

olelovold: Alt var bra, bortsett fra skoene, som jeg synes var stygge, selv om jeg ikke ser hele.

 

Paisley: Det øverste antrekket var flott.

Det nederste.. For meg ser det ikke ut som om du kler trench coaten. Du skriver jo at passformen ser dårlig ut på bildet, og det gjør det virkelig, men på hvilken måte er den bedre, hvis man ser bort ifra bildet?

Jasså, du er sikker på det? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

fkm: Jeg rekner med det er en forskjell på dressjakker og vanlige jakker. Dressjakker skal jo være litt kortere slik at man ser litt av skjorten. Skal vanlige jakker være like lange som skjorten da?

Lenke til kommentar

Raste: Pen bukse. Den passer sikkert perfekt til deg!

 

olelovold: Alt var bra, bortsett fra skoene, som jeg synes var stygge, selv om jeg ikke ser hele.

 

Paisley: Det øverste antrekket var flott.

Det nederste.. For meg ser det ikke ut som om du kler trench coaten. Du skriver jo at passformen ser dårlig ut på bildet, og det gjør det virkelig, men på hvilken måte er den bedre, hvis man ser bort ifra bildet?

Jasså, du er sikker på det? :p

 

Regner med det, siden du kjøpte den.

Lenke til kommentar

Raste: Ser in ut den, mye bedre enn de Kaporal-buksene du kjøpte tidligere.

 

olelovold: Elsker buksene, har de samme selv i skapet mitt. Fargen er flott, synd det begynner å bli litt sent å bruke de. Noe sier meg at bildet ikke er tatt i Norge? Et fint sommerantrekk er det uansett.

Ellers ser det fint ut, ser ikke så mye av skoene at det gjør noe.

Kamerabegen er fin, og spesielt til å være en kamerabag.

 

Paisley: Litt usikker på hvor godt piqueen passer inn, og jakken passer nok bedre senere på høsten enn med et sommerantrekk. Vanskelig å blande både sommerantrekk og høstantrekk og komme ut med noe brukbart. Bytt også ut crewneck-t-skjorten med en v-hals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...