Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Likte Norrøna-jakka, men er ikke en jakke jeg ville brukt til daglig hvis det er planen. Er ikke pro friluftsstilen.

Jakken ser mye lysere ut der enn den egentlig gjør, går mye i fjellet selv og måtte ha en skikkelig ordentlig proshell jakke.

Den blir brukt til daglig og fjellturer.

Lenke til kommentar

Homme: Likte den røde skjorten - enkel og fin. Dessuten likte jeg mønsteret.

 

Den blå var helt okei, en smule kjedelig kanskje? Kommer litt ann på hva du skal bruke den til.

 

Den med jordfarger synes jeg ble litt voldsom. Selv er jeg ikke så veldig fan av jordfarger.

 

Når det kommer til jakka, synes jeg det er vanskelig å komme med en tilbakemelding, da bildet ikke viste så mye. Av det jeg så, synes jeg den så noe lang og slaskete ut for min smak.

Lenke til kommentar

Homme,

Vet ikke helt om jeg digger den rutete skjorta med jordfarger. Men liker de andre. Jakken ser litt for lang ut, men vanskelig å se på bildet. Kult å se deg poste bilde igjen!

 

 

Runarbs,

Har ikke noe imot Johnny Love, men det er litt for mange detaljer på jakken i forhold til hva jeg selv ville gått med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Homme: Virker nesten som er rar mellomting mellom en kort jakke og en parka, men det ser bra ut.

 

Runarbs: Jeg ville kanskje ikke kjøpt den selv, men tror den kan se nokså bra ut. Litt for mye detaljer for min del, men det er jo litt sånn Johnny Love er.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Homme: Likte den røde skjorten - enkel og fin. Dessuten likte jeg mønsteret.

 

Den blå var helt okei, en smule kjedelig kanskje? Kommer litt ann på hva du skal bruke den til.

 

Den med jordfarger synes jeg ble litt voldsom. Selv er jeg ikke så veldig fan av jordfarger.

 

Når det kommer til jakka, synes jeg det er vanskelig å komme med en tilbakemelding, da bildet ikke viste så mye. Av det jeg så, synes jeg den så noe lang og slaskete ut for min smak.

^This

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...