Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Anew - Tokina 100/2.8 Macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det, Jann. :)

 

 

-This isn't an imperial shuttle, R2! And who's that? Something's wrong!

-Be quiet, scum!

 

DSC4542.jpg

 

Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-CDScQ2X/0/O/DSC4542.jpg

 

iso 1600, 1/160, f/4, "kryssprosessert" i Bibble. Ikke helt fornøyd med den litt rotete oppbygningen i bildet, men ting måtte skje fort pga. barnebursdag og svinnende lys.

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg er rar, men jeg syns på en måte det er ok å la helt hvite ting akkurat brenne ut, så lenge de er utenfor fokus...

Du er ikke rar; jeg har hørt flere dykltige fotografer si det samme. Det er vel kunne pixel-peepers og measurbators som er uenige. ...

 

Liker det du får ut av legoen her.

Lenke til kommentar

Våre mekaniske venner er ille ute på gårsdagens uforsiktige omgang med særs ulendt terreng. Noe av fordelen med målestokken er jo at man kan skape ganske dramatiske landskap.

 

Jeg synes dagens "tett på" gjør seg, ved at man her ikke blir så oppmerksom på "snåle" dimensjoner i landskapet. Men det ser ikke bra ut. Slett ikke bra for våre venner...

 

Vet ikke helt hva du sikter til med "rotete oppbygning", det er sjelden strøkent rundt væpnede aksjoner. Eller sikter du til at den hvite italieneren har blitt til en grønn høne?

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva du sikter til med "rotete oppbygning", det er sjelden strøkent rundt væpnede aksjoner. Eller sikter du til at den hvite italieneren har blitt til en grønn høne?

Jeg tenker primært på pengeutvekslingen i forgrunnen, som jeg tror forsvinner i lasterampen og R2D2.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Jan: Til poden? Asså, Star Wars Lego er alvorlige saker for alvorlige menn.

BjørnÅge: :fun: Kledelig avatar.

 

-Groaar!

-Luke! Chewie! I just picked up a distress beacon just under half a parsec away, near Endor!

DSC4552.jpg

 

Stort: http://anew.smugmug....0/O/DSC4552.jpg

 

Iso 400, 20 sek, f/32

 

Millennium Falcon er et inmari trangt set... :nei:

 

I morgen reiser jeg til Brüssel (hadde en liten prat med Torbjørn først - han skulle ordne det sånn at vi fikk billige drinker i baren) og er ikke tilbake før mandag. Ingen oppdateringer før det, og kanskje ingen bilder heller.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Distress Bacon - høres ut som noe alle hjem burde ha.

 

Ellers takk for alle positive tilbakemeldinger. Jeg rakk dessverre ikke å ta noe bilde før like over midnatt, så det ble ikke noe fra hverken lørdag eller søndag. :shrug:

 

Derfor et lite musikalsk pauseinnslag:

 

I dag:

-Lord Vader! The troopers on Endor report that those weren't the droids you were looking for!

DSC4591.jpg

iso 200, 1/4 sek, f/4

Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-z4BqHNQ/0/O/DSC4591.jpg

Lenke til kommentar

Distress bacon? Ærlig talt, her flesker Anew til med en undertittel det lukter svidd av, også snakker dere om bacon?

 

Bare bra at tusenårsfalken er trang, for det utnytter du fint. Stilig oppsett med det røde og grønne lyset i det siste. Er dette de billige drinkene du snakket om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...