Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du absolutt vil vokse deg noen som helst steder, så håper jeg at du gjør det fordi du selv vil, fordi du tror du kommer til å føle deg mer vel med deg selv - og ikke fordi en jente har sagt at sånn må du gjøre.

 

Å vokse seg selv på ryggen kan være litt vanskelig, så du må nok enten få en venninne til å hjelpe deg elns, eller gå til et sted hvor de utfører voksing. Hvor bor du?

 

Det gjør litt vondt, bare så du er klar over det. Hårene kommer til å komme tilbake innen 4 uker, vil jeg tippe.

 

Jeg så forresten at det var kommet en ny hårfjerningskrem som var tilsiktet menn, nå :) Fremdeles litt vansklig hvis det er på ryggen du vil ha fjernet noe, men på brystkasse og andre steder så skal det vel gå greit.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Det er nok mest sannsynlig snakk om Veet - uten at det gjør det så fantastisk fristende at det gjør noe. Det finnes andre alternativer for menn, flertallet lukter imidlertid snusbrukende skogsarbeider (dersom disse har en egen parfyme, tror jeg i alle fall den ville være noe slikt), da foretrekker jeg heller en noe mer feminin variant.

Lenke til kommentar

Å vokse ryggen var definitivt verdt. Reiv som sagt litt, men ikke verre enn at det bare var å bite sammen tenna litt. Valgte å gjøre det fordi jeg vet at selvtilliten min ble dårligere av å ha dem der. Som de fleste sikkert vet er selvtilliten antakelig det viktigste elementet ved kommunikasjon med det motsatte kjønn (eller kommunikasjon med andre mennesker generelt egentlig).

 

Jeg går "aldri" i gensere uten krave fordi det stikker hår opp bak, og når jeg egentlig synes det er kult med digge t-skjorter og jeans er det helt klart et dilemma der. Med glatt rygg kan jeg gå med de klærne jeg ønsker uten å "bekymre" meg for slike ting.

 

Det skal nevnes at det er relativt høy pelsfaktor på brystkassa her fortsatt, ikke har jeg lyst til å fjerne den heller. Synes den gjør seg bedre med hår på, selv om det er et must å stusse den med hårklipper på minste hakk i ny og ne slik at det ikke blir Austin Powers-tendenser :D. Eneste som kunne vært aktuelt på kassa er å fjerne litt av det slik at det bare holder seg til de "sentrale områdene". Blir muligens en uttesting av hårfjerningskrem i løpet av sommeren i og med at det ikke er noen hudpleierklinikk på hjemstedet mitt der jeg er i sommer.

 

Forresten synes jeg det har gått litt for langt når femtenåringer fjerner hår på leggene. En ting er å eksperimentere litt, men det kan fort utvikle seg komplekser av slikt. Har en kompis som begynte å barbere overarmene i den tiden, nå synes han det er kjipt å ha glatte overarmer, men han "klarer" ikke å la det gro ut igjen nå når han har blitt vant til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...