Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? :no:

Liker ikke å kjøpe noe særlig med klær fra nett, men sko greit, for vet hva som passer. Blitt en del par etterhvert.. hehe

 

Nerd faktisk

Du skjønte hva jeg mente. Nettbutikker er ikke alltid det beste det å kjøpe ting. Har du ingen mulighet til å dra til Oslo og vandre ned Bogstadveien og Hegdehaugsveien?

Jo? Gjorde det for et par dager siden sist faktisk. Enig i at nettbutikker ikke alltid er det beste, men i noen tilfeller fungerer de helt greit (til sko vel og merke). Kjøper aldri noe klær og slikt fra nett. Sånt må prøves

Lenke til kommentar
Rosa fremhever hudfarven!

Jeg synes hvit gjør jobben bedre hos meg, men jeg kan prøve litt med rosa til sommeren...

For de som ikke "tørr" å bruke rosa til sommeren, kan jo også lyseblå være et alternativ. Er man brun og har mørkt hår ser man også veldig bra ut i oransje.

 

Nettbutikker er genialt, men det kan ikke sammenlignes med den følelsen det er å finne det perfekte plagget i butikk.

Lenke til kommentar

Nå holder jeg på å drepe meg selv.. Hadde lastet masse bilder opp til den imagehost-saken, og limt den inn her. Forumet kortslutter i det jeg trykker post... Hvordan i helvete skal ejg finne tilbake til de bildene? Jeg har bare linken til den siste...

 

Eller, kanskje jeg kan komme inn på utklippstavlen. Hold on, folkens!

Lenke til kommentar

Nå lagt ut bildene på nytt, dette var JÆVLIG irriterende...

 

Pysjamasen jeg bare elsker. Deilig myk hundre prosent bommul, og med alle de polohestene får jeg lyst på et glass champagne på en polo-tribune:

img19127ix.th.jpg

 

Tennis-tskjorten min, på vei til vask:

img19133wm.th.jpg

 

Snakket vel om quicksilvershorts her om dagen:

img19155pe.th.jpg

 

Skjorter som kan brukes til så mangt, blå Dior, rosa Ralph Lauren. Kan liksom kombineres enten med jeans eller dress!

img19149yo.th.jpgimg19172fj.th.jpg

 

De hvite error-jeansene direkte fra Companys. Mamma har lagt ned forbud mot klær med så mange hull, ergo ikke så mye brukt...

img19165pu.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...