Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leggeshaving tillhører damene mens gutta skal ha litt isolerene hårvekst på beina.

Hvorfor det? Hvorfor skal jenter shave leggene men ikke gutter? Er det mer naturlig for jenter å shave leggene? Dette er jo fullstendig tullete!

Det er vel kulturen som bestemmer at jentene skal shave. Men nei: det er ikke noe mer naturlig for dem nei. Forøvrig, det er jenter ikke er superglattbarberte gjør dem ikke noe mindre atrakktive, med mindre de har så mye at de ser ut mannfolk :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hva slags merke "ripley" er? Tenker bare på "ripley's belive it or not" TM greiene jeg... :p

 

Noen som vet? Sitter med en rosa pique derfra.

Hvis det er samme "ripley", så har jeg en dress derfra.

 

Er vel et helt vanlig merke på linje med andre merker som lager dresser som kan kjøpes på dressmann.

 

(Ja, jeg sa faktisk Dressmann :ohmy: )

Lenke til kommentar
men hadde en dressmann-skjorte en gang.. Og den blir ikke strøket..

Kanskje derfor den ble krøllete?

 

 

 

 

 

:p

 

Men fra spøk til kanon:

 

Tror neppe bomullen er noe nevneverdig billigere enn i dyrere skjorter. Det er stort sett merke/logoen som bestemmer prisen.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Han er desverre ikke tilgjengelig for øyeblikket, men hvis han var ville jeg tippet han hadde sagt at du tar kraftig feil.

 

Jeg kjenner for opplysning mange personer som er meget pent kledd og som ser generelt stilig og moteriktig ut, å de bruker ikke nødvendigvis mer enn 600 kr på et antrekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...