Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. :p

Høres ut som du må slenge i noen hårprodukter. Hva med litt voks eller hårskum? Hvis du vil ha "tyngre" flatere hår, så kan det kanskje hjelpe med litt balsam?

Lenke til kommentar
Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. :p

Høres ut som du må slenge i noen hårprodukter. Hva med litt voks eller hårskum? Hvis du vil ha "tyngre" flatere hår, så kan det kanskje hjelpe med litt balsam?

Voks og hårskum er så alt for mye styr for en som alltid rekker skolen i siste sekund. Balsam var kanskje ingen dum idé, jeg får prøve å skaffe en som ikke inneholder ordet "volume" ;)

Lenke til kommentar
Det er jo en kjent fakta at man får mer hår der man shaver....:shrug:

Trofaste kilder (det vil si flere hud-/hårterapeuter fra en av Norges bedre klinikker) vil det annerledes; en legger mer merke til hårveksten når en først har fjernt alt håret, men det vokser ikke fortere.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet av en fin plass å handle klær på nettet?

Mener da klær som Gucci, Armani, Tiger, Boss og Dolce & Gabbana.

 

Ser Zoovillage har noe...

Flere slike?

 

Noen som vet av noen som forhandler disse merkene i Trondheim og Oslo?, hadde vært kjekt med adressen. ;)

Gucci og Dolce & Gabbana har de på Kamikaze i Hegdehaugsv. Armani og Boss har de på Gert's på Paleét i Karl Johan. Tiger har en konsept-forretning ved siden av Kamikaze.

Lenke til kommentar

Regner med at dette er riktig tråd; saken gjelder V-gensre.

 

Personlig pleier jeg å gå med skjorte (helst langermet) og en V-genser utenpå. Har kanskje 10-12 V-gensre som jeg tilenhver tid veksler på. Det som er så irriterende er at alle V-gensrene blir så slappe i halsen etter at de er brukt noen få ganger. Jeg liker at de sitter stramt, men de synes å bli så slappe. Særlig etter vask.

 

Har andre samme problemer?

Noen merker som er bedre enn andre?

Er billig-gensre generelt mer slappe i fisken en dyre (500+)?

Lenke til kommentar
Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. :p

Problem hos meg også, sitat fra årboken: "Her snakker vi om manke!"

 

Ser jo ut som en ulldott når jeg går! Må seriøst få gjort noe med det... Hver eneste gang jeg er hos frisøren sier de, åååå så fint og fyldig hår du har :cry:

 

Kan jo bare følge mine idoler, da... Da har jeg ihvertfall en unnskyldning :p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...