Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Regner med at dette er riktig tråd; saken gjelder V-gensre.

 

Personlig pleier jeg å gå med skjorte (helst langermet) og en V-genser utenpå. Har kanskje 10-12 V-gensre som jeg tilenhver tid veksler på. Det som er så irriterende er at alle V-gensrene blir så slappe i halsen etter at de er brukt noen få ganger. Jeg liker at de sitter stramt, men de synes å bli så slappe. Særlig etter vask.

 

Har andre samme problemer?

Noen merker som er bedre enn andre?

Er billig-gensre generelt mer slappe i fisken en dyre (500+)?

Jeg har v-hals gensere både fra H&M(ull og bomull), Gant(cashmere) og Gucci(bomull). De genserne jeg har vært mest fornøyd med, har faktisk vært Gant og H&M sine. Gucci-genseren (som var dyrest) ble veldig fort "slapp i fisken" som du sier. Den var jeg veldig lite fornøyd med. Cashmere-gensere fra Gant utvider seg litt etterhvert, men etter vask er de tilbake i tipp-topp stand, helt nydelig.

 

Hadde også en genser i merino-ull fra Filippa K en gang i tiden, det er seriøst den dårligste kvaliteten jeg noensinne har opplevd. Brukte den én gang før jeg måtte kaste den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ugh, fikk nettopp to nye tskjorter jeg bestilte fra threadless, Bleeding Heart og I Like Lions Too, og denne gangen gikk jeg for medium (Siden jeg valgte small forrige gang, men de var litt for små). Medium skjortene var derimot et par hakk for store, skulle ønske det fantes en størrelse mellom S og M.

 

Fine motiver tho, kan jo alltids døtte tskjorta ned i buksa ellerno.

 

Edit: Ok, prøvde den andre nå, den satt faktisk som et skudd. Rimelig stor forskjell fra tskjorte til tskjorte selv om det står samme størrelse.

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det at mange tror at hår man barberer vokser ut tykkere og tetter kan forklares med at det er nettopp det som skjer med gutter når de begynner å barbere seg i ansiktet. De fleste gutter venter ikke på at puberteten skal gå over og at man skal se ut som julenissen i ansiktet før man setter i gang med høvelen. Hår vokser ikke ut tykkere og tettere når man barberer seg f.eks. på leggene. Hvordan skal kroppen reagere på at du drar en høvel over foten og derfor produsere flere hårsekker? Nå skal det sies at det er sunt for hodet og bli prellet av en gang i blant, men håret blir ikke tykkere av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Her er et bilde av skoene jeg bruker for tiden, i forskjellige livssituasjoner.

 

Fra toppen: Nike grussko, Nike innesko, Nike grussko, Adidas gressko, Nike gressko, Circa 2005 modell, Circa 2004 modell, Adidas superstar, Globe, Puma.

 

Tenkte jeg skulle få meg noen Le Coq Sportif sko, en kamerat av meg har et ganske kult par, så jeg stjeler tipset hans.

Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg er hos frisøren sier de, åååå så fint og fyldig hår du har :cry:

:cool: hahaha, den er gøy og høre :love:

 

noen som veit leveringstid fra stress.no, har venta snart en måned på noen sko

Venter også på et par superstar sko derfra. Har riktignok bare stått "sendt fra Oslo" i en uke, men begynner å bli utålmodig.

Lenke til kommentar
Her er et bilde av skoene jeg bruker for tiden, i forskjellige livssituasjoner.

 

Fra toppen: Nike grussko, Nike innesko, Nike grussko, Adidas gressko, Nike gressko, Circa 2005 modell, Circa 2004 modell, Adidas superstar, Globe, Puma.

 

Tenkte jeg skulle få meg noen Le Coq Sportif sko, en kamerat av meg har et ganske kult par, så jeg stjeler tipset hans.

Mahn.. du har masse sko.. For øyeblikk har jeg 3 par: Puma, Globe og noen mokkasiner (?). :p

Lenke til kommentar
Her er et bilde av skoene jeg bruker for tiden, i forskjellige livssituasjoner.

 

Fra toppen: Nike grussko, Nike innesko, Nike grussko, Adidas gressko, Nike gressko, Circa 2005 modell, Circa 2004 modell, Adidas superstar, Globe, Puma.

 

Tenkte jeg skulle få meg noen Le Coq Sportif sko, en kamerat av meg har et ganske kult par, så jeg stjeler tipset hans.

Har samma Circa 2004-sko, bare i grått.. :)

 

Tror i tillegg jeg har forgjengeren til den Circa 2005-modellen du har. De ligna vertfall en del..

 

Gode sko begge to.. :)

Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg er hos frisøren sier de, åååå så fint og fyldig hår du har

 

stakars. Sist jeg var hos frisøren sa dama: "Så jævla tykt hår du har! Har alle i familien din så tykt hår? "

 

Jeg jeg sa at pappa var skalla, så sa hun: " Da har han sikkert tykt hår andre steder da"

 

Off a meg....

 

Når dere snakker om sko, vil jeg dele mitt tips. Alltid skift lisser, til andre farger Da synes jeg skoene blir mye kulere.

 

Når man snakker om stil, liker jeg min etter hippitida stil. Som er veldig inspirert av filmen: Beat street :w00t: Men kjører orginalt da

Endret av jensemil
Lenke til kommentar
Eksos: Interessante skjorter på Threadless :) Hvor stor er du sånn omtrent? Høyde? Medium størrelse kan være så varierende, og jeg har funnet ut at jeg trenger small i amerikansk størrelse.

Jeg er rundt 180 cm høy, og veier vel ~65kg. Slim jim altså :\

 

Tror jeg går for small neste gang, og satser på å få noen "store" størrelser.

Lenke til kommentar

Har i det siste vært plaget med noen kviser på skuldrene og på den øverste delen av ryggen. Ikke at det er så veldig mye, men det er sånn at jeg ikke går i bar overkropp (noe jeg savner) og jeg bader heller ikke pga kvisene. Noen som har noe tips til noe som kan hjelpe?

Har endel kremer og sånnt fra den tiden jeg hadde litt kviser i ansiktet, men hvet ikke om jeg kan bruke disse. Noen som hvet?

Har dette:

Sebamed Pleiegel

Sebamed Antikvise Gel

Basiron (gel)

Har også Sebamed dyptvirkende ansiktsvann og ansiktssåpe.

Noen tips til andre produktuer som passer bedre for rygg/skuldre?

 

Anders :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...