Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til en slik blåfarge, så ville jeg også vurdert lyseblå skjorte med enten gult, oransje, eller lyserødt/ros slips. Tenker ikke da på hylende og shiny slips, men mer dempede versjoner. Nesten pastell, og med litt motiv. Ancient madder. 

 

Ellers kan du som over gå for mer konservative, som mørke blått, blått, burgunder, brunt, osv.

 

Et par eksempler på de jeg nevnte: 

 

0675ab46b3fe2d2aee3753c14e38bc54.jpg

168549925tt00077_premiere_o.jpg

YELLOW_POLKADOT_TIE_DANIELRE.jpg?1199792

The-Versatile-Gent-Patrick-Johnson-Tailo

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en ny dress, noen tips? Helst ikke over 5k, og gjerne til 21 nov. holder til i Oslo. Har per dags dato en tos nedvind (om jeg husker korrekt), men føler at buksen er veldig "gammeldags" med veldig høyt liv og relativt brett hoftepartie. Har sett at suitsupply har blitt anbefalt, men er ikke 100%sikker på str og frykter det ikke er nok til til 21 nov

Lenke til kommentar

Takk for tips! Jeg syns nå nedvin virket litt vel høy og bred... Kanskje jeg har en størrelse for stor... Har uansett klart å få hull i buksen, så kanskje jeg tar turen til tos og tester en nedvin bukse i en størrelse mindre først. Men ut i fra bilder på nett virker den fortsatt litt stor ift andre. Men vanskelig å si på bilder selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Måtte pensjonere mine Naked and Famous-bukser i dag. Har fått det lappet i skrittet en gang allerede, men nå begynte de å ryke både på innsiden og utsiden av låret. Alltid trist å si ha det til hardt opparbeidede fades. :(

 

Legger ved noen bilder hvis det er til interesse for noen.

 

 

post-136473-0-51736700-1446496553_thumb.jpg

post-136473-0-44092700-1446496581_thumb.jpg

post-136473-0-79439700-1446496590_thumb.jpg

post-136473-0-79005100-1446496668_thumb.jpg

post-136473-0-86789200-1446496683_thumb.jpg

 

 

 

Men kjøpte A.P.C New Standard, så da er det bare å begynne på nytt.  :w00t:

Lenke til kommentar

 

Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. 

Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen.

 

Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen.  Mellom det trianglet hadde vært ypperlig :)

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. 

Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen.

 

Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen.  Mellom det trianglet hadde vært ypperlig :)
 

 

Om du kan gjøre en liten avstikker til nedre Majorstua, så er Simon Frisør i Sporveisgata et lite tips. 250 for drop-in sist jeg var der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. 

Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen.

 

Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen.  Mellom det trianglet hadde vært ypperlig :)
 

 

Om du kan gjøre en liten avstikker til nedre Majorstua, så er Simon Frisør i Sporveisgata et lite tips. 250 for drop-in sist jeg var der.

 

Perfekt. Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...