Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen?

 

Høyer hadde noe på salg enda når jeg var inne sist. Capone hadde noe Replay igjen på salg. Ellers har Volt alltid noe nedsatt 50 %og det var endel bukser igjen hos Knut`s i Sandnes om du gidder å reise dit på salg (Tiger, Tommy, etc).

Lenke til kommentar

 

 

Noen anbefalinger til beskyttelse av en ny Filson bag?

Har ikke funnet ut noe om det, så litt usikker på om den trenger impregnering eller noe lignende. Står jo at den er vannavstøtende men..

Har også obenaufs liggende, men det er vel ikke nødvendig før skinnet begynner å bli tørt/slitt?

Jeg bruker ingenting på min, og den har blitt jævlig fet med årene. Har ikke følt noe behov for det heller, skjer vel egentlig aldri at den blir våt selvom jeg bruker den i regnet. Har hatt den i tre år eller noe.

Ok. Nice! Da gleder jeg meg til den ser litt mer brukt ut :)

Lenke til kommentar

 

 

Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen?

Som flere her anbefaler også jeg NN.07, ellers så burde du sjekke ut Topman sine. Billig, og bra!
Støttes. Legg på 500,- og du er plutselig i en helt annen verden når det gjelder kvalitet, passform og generell utførelse. NN er det jeg også vil anbefale, ved siden av Berwich som jeg tror du vil finne på Rolfsen.
Lenke til kommentar

 

 

Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen?

Som flere her anbefaler også jeg NN.07, ellers så burde du sjekke ut Topman sine. Billig, og bra!
Støttes. Legg på 500,- og du er plutselig i en helt annen verden når det gjelder kvalitet, passform og generell utførelse. NN er det jeg også vil anbefale, ved siden av Berwich som jeg tror du vil finne på Rolfsen.

 

Fant et par ganske decent på Dressman XL som var på tilbud. Var innom noen butikker, men er ikke så mange som har 38/34.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig veldig fornøyd med HM sine dresskjorter, men har blitt eitrende lei av å stryke. Spesielt etter et kjøp av en skjorte til 1500,- fra Høyer som ikke lar seg stryke, og blir utrolig skrukkete etter knapt en times bruk (vurderer å levere tilbake, er det mulig? Har vasket og brukt), har jeg lurt på om jeg skal gå for strykefrie. Noen tips til steder(Oslo) eller nettsider jeg kan storhandle lyseblå og hvite skjorter?

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Får man kjøpt wolverine 1000 i Oslo?

 

Flykicks i Brugata har dem

 

 

Jeg er på utkikk etter et par sko som skal brukes til hverdags. Vil at de skal være litt mindre formelle enn dressko, men penere enn vanlige sneakers. Må passe til en litt penere bukse (ikke dressbukse) og skjorte. Noen forslag?

 

Ville gått for semskede chukka boots, for eksempel disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...