Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scratch that. 

 

Har funnet noen greie i både navy og napoli blått. Jeg liker ikke å bestille klær over nettet, så jeg tror jeg holder meg til ordentlige butikker. De er vel hakket blåere enn den du linket til. Mer som denne,tror jeg. 

 

Jeg er bare usikker på hvor mye jeg skal legge i den. De jeg står mellom er veldig lik i passform, men prisen er på 1299 for den ene og 3399 for den andre. Ja, den dyreste likte jeg allerbest, men det var liten forskjell mellom dem. 

348ddf72ba562044b2aa0b607a3caff7.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

I praksis umulig å si noe om de du har funnet, siden vi ikke vet noe annet enn prisen. Klassikeren er jo en blå blazer i hopsack med hornknapper. Blått er en bra start også fordi ingen reagerer på å gå i blått gang etter gang, men jeg ville ikke gått med f. eks. den samme gun club check-jakken på hver fest... 

Lenke til kommentar

Hei! Nettopp flyttet tilbake til Bergen og tenkte jeg kunne spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Trenger en ny dress før nyttår (evt. jul) til rundt 2-4k. Hvor i Bergen får man mest for penga? Tenker da på at Selected Homme, Volt ol. ikke er aktuelt da jeg føler kvaliteten er så som så. Er også på utkikk etter slimfit jeans som sitter godt og har god kvalitet. Har dere noen butikker å anbefale?

Lenke til kommentar

Hei! Nettopp flyttet tilbake til Bergen og tenkte jeg kunne spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Trenger en ny dress før nyttår (evt. jul) til rundt 2-4k. Hvor i Bergen får man mest for penga? Tenker da på at Selected Homme, Volt ol. ikke er aktuelt da jeg føler kvaliteten er så som så. Er også på utkikk etter slimfit jeans som sitter godt og har god kvalitet. Har dere noen butikker å anbefale?

 

House of Singles har ok dresser som ikke koster allverdens. Ligger vel på Kløverhuset, hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...