Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Bork er Gainzmaster :p

 

Ekke så vanskelig å gå opp i vekt as. Lord giveth me strength for cutting. :(

 

Det er så kjipt å være i underskudd i eksamenstiden, men jeg burde vel snart iom. at vekten nærmer seg tresifret igjen og fettprosenten er over 20%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så mye digg som finnes burde det være ulovlig å klage på at det er vanskelig å gå opp i vekt :p

 

Er ikke snakk om å trykke i seg alt mulig drit. Alle kan få i seg 3000 kalorier med Chicken nuggets på en dag, men er ikke det som er målet når man skal legge på seg vekt for trening.

 

Synes forøvrig det er vanskelig å komme i mål selv. Går til nød hvis jeg "jukser" med proteinshake og sånne ting, men å nå 3k kalorier (målet mitt når jeg trener hardt, er ikke 100% sikker på hvor "scientific" det er, men har fått inntrykk av at det er greit) er søren ikke lett for en spirrevipp som meg.

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om å trykke i seg alt mulig drit. Alle kan få i seg 3000 kalorier med Chicken nuggets på en dag, men er ikke det som er målet når man skal legge på seg vekt for trening.

 

Synes forøvrig det er vanskelig å komme i mål selv. Går til nød hvis jeg "jukser" med proteinshake og sånne ting, men å nå 3k kalorier (målet mitt når jeg trener hardt, er ikke 100% sikker på hvor "scientific" det er, men har fått inntrykk av at det er greit) er søren ikke lett for en spirrevipp som meg.

 

Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'.

 

Jaja, hvis du føler at det å trykke i seg 3000 kcal rent fett er det du trenger for å bli stor så skal jeg ikke stoppe deg. Jeg er nå av den oppfatning at det er en lur idé å dekke det du trenger av proteiner/vitaminer/mineraler uten av å være avhengig av 50 piller kosttilskudd om dagen, men er sikkert en eller annen bro der ute som klarer seg fint på burgers and fries

Lenke til kommentar

Prøv å fukte hele lomma med en lett oppvridd klut. Men pass på at du ikke fukter mer enn lomma. Da vil du kunne få vekk skjolden og få en jevn farge på lomma.

Om det ikke hjelper, må du levere den til renseri.

Skal prøve på det. Hva koster ca rens av dressjakke?

Lenke til kommentar

Ja, det blir mye mat om du bare skal spise kylling, brokkoli og annen ren #fitnessmat #cleaneating #healthy #instafit-mat. Hvis du trenger å gå opp i vekt er det langt viktigere at du faktisk går i et energioverskudd enn at du desper på at maten skal være 'ren'.

Amen Brother

 

Jaja, hvis du føler at det å trykke i seg 3000 kcal rent fett er det du trenger for å bli stor så skal jeg ikke stoppe deg. Jeg er nå av den oppfatning at det er en lur idé å dekke det du trenger av proteiner/vitaminer/mineraler uten av å være avhengig av 50 piller kosttilskudd om dagen, men er sikkert en eller annen bro der ute som klarer seg fint på burgers and fries

Var ingen som snakket om rent fett.

 

En person som har gått i overskudd ved å hovedsakelig tulle i seg helmelk samt. spise chicken mcnuggets, eggerøre og ostesmørbrød vil ha jævlig mye bedre gainz hva gjelder styrke og muskelmasse enn en som over samme tidsperiode spiste 100% rent, dvs. byggris, kalkunfilet osv. men kun nok til å akkurat opprettholde kroppsvekt.

 

Er ikke noe vesentlig problem å gå av seg overflødig fett heller når man er fornøyd størrelsemessig.

 

Ps. typisk "ren" fitnessmat inneholder ikke noe spesielt mer vitaminer/mineraler enn vanlig mat.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...