Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at det var sydentakter i Bergen idag oppdaget jeg både at jeg mangler sommerklær og at jeg ikke aner hva man egentlig har på seg om sommeren.

 

Antar at jeg trenger nye shortser, men hvilke? Denimshorts? Chinoaktig?

 

Og hva har man oventil? Piqué? Skjorte? T-skjorte? SINGLET? #bikini? plz hjelp.

 

Nå fremstår jeg sikkert som fryktelig hjelpesløs, men jeg kan ærlig talt ikke huske hva jeg har pleid å ha på meg.

 

For min del kommer jeg nok til å gå mye i shorts, OCBD / piquet og båtsko / mokasiner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå fremstår jeg sikkert som fryktelig hjelpesløs, men jeg kan ærlig talt ikke huske hva jeg har pleid å ha på meg.

 

Jeg beklager, men dette må være noe av det dummeste jeg har lest noen gang. Du HUSKER IKKE hva du pleier å ha på deg på sommeren? Det er så idiotisk at jeg rett og slett ikke klarer å tro på det. Skal du liksom ha meg til å tro at alle sommerklærne dine har forsvunnet over vinteren, at du ikke klarer å huske hva du hadde på deg for 7-8 måneder siden, og at du heller ikke klarer å tenke deg fram til hvilke plagg som er normalt å benytte seg av i sommerhalvåret?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg beklager, men dette må være noe av det dummeste jeg har lest noen gang. Du HUSKER IKKE hva du pleier å ha på deg på sommeren? Det er så idiotisk at jeg rett og slett ikke klarer å tro på det. Skal du liksom ha meg til å tro at alle sommerklærne dine har forsvunnet over vinteren, at du ikke klarer å huske hva du hadde på deg for 7-8 måneder siden, og at du heller ikke klarer å tenke deg fram til hvilke plagg som er normalt å benytte seg av i sommerhalvåret?

Fint at du henger deg opp i den siste, kursiverte kommentaren. Jeg kan gjerne omformulere. Jeg husker ikke hva jeg har brukt av sommerklær. Jeg har pleid å bruke samme klær hele året, dvs at jeg gjerne har brukt bukse og genser også om sommeren, og aldri har kjøpt et plagg spesifikt for sommerbruk. Fryktelig varmt, fryktelig upraktisk. Brukte litt singlet og denimshorts på festival i fjor. Bortsett fra det har jeg ikke pleid å skjelne mellom sommerklær og det jeg bruker resten av året. Har heller aldri fulgt med på hva andre faktisk tar på seg om sommeren. Nå må du gjerne skjelle meg ut for det, men slik har det nå engang blitt.

 

Jeg kan selvfølgelig tenke meg frem til hva som er normalt, men herregud, er ikke dette et forum for å diskutere blant annet klær? Da må det vel være lov å spørre hva andre gjerne har på seg om sommeren, til tross for at jeg sikkert kan finne det ut på andre måter.

Endret av Jostein K.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Hadde en liten flekk på blazeren min som irriterte meg, men så tok jeg en klut og varmt vann for å prøve å fjerne den. Nå ser det ut som vannet har gitt en diger flekk, og har latt den tørke en dag nå uten at det vil hjelpe.

 

Noen tips?

post-105857-0-85975500-1368954965_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Hadde en liten flekk på blazeren min som irriterte meg, men så tok jeg en klut og varmt vann for å prøve å fjerne den. Nå ser det ut som vannet har gitt en diger flekk, og har latt den tørke en dag nå uten at det vil hjelpe.

 

Noen tips?

 

Prøv å fukte hele lomma med en lett oppvridd klut. Men pass på at du ikke fukter mer enn lomma. Da vil du kunne få vekk skjolden og få en jevn farge på lomma.

Om det ikke hjelper, må du levere den til renseri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...