Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen da. 2 sek igjen på en PRL genser. Budet lå på $49, jeg brukte autosniper greiene og skrev inn $50. Så når den er slutta så vant en kødd med $51. Wtf altså!!

Du bruker det litt feil; poenget er at du legger inn en maksverdi du ikke ønsker å by over. Hvis du f.eks. hadde lagt inn $60, så hadde den lagt inn bud på $50, og med en gang neste bud kom, hadde den lagt inn et nytt rett over - i dette tilfellet $52.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ser jeg forklarte det litt dumt, for jeg pratet om det spesifikke tilfellet til Lami. eBay legger inn umiddelbart etter at en annen har lagt inn bud, men snipertjenester fungerer litt annerledes. Dersom det er mye tid igjen av auksjonen venter den med å legge inn bud til rett før auksjonsslutt, og dermed presses ikke prisen opp når det er mye tid igjen.

 

Gixen, en av snipetjenestene, skriver litt om det her. http://www.gixen.com/whysnipe.php

Lenke til kommentar

 

Du bruker det litt feil; poenget er at du legger inn en maksverdi du ikke ønsker å by over. Hvis du f.eks. hadde lagt inn $60, så hadde den lagt inn bud på $50, og med en gang neste bud kom, hadde den lagt inn et nytt rett over - i dette tilfellet $52.

 

Ååhh! Det viste jeg ikke! :(

Det var jo ikke noe forklaring, damn!!

Tusen takk for svar btw, men da kan jeg jo like godt bruke eBay sin funksjon?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Han hadde jo tapt uansett når han la inn 50. Tiden utsettes automatisk ved bud rett før slutt så ebays eget system og andre kan by over. Uabhengig av hva man gjør, så er det den med høyest maksbud som vinner, snipetjeneste eller ikke.

 

Hele poenget er jo at Lami IKKE bør bli sur fordi han hadde vaøgt å betale maks 50 - mao syntes han 51 var for dyrt. Da bør han jo ikke ville ha den til 51. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen da. 2 sek igjen på en PRL genser. Budet lå på $49, jeg brukte autosniper greiene og skrev inn $50. Så når den er slutta så vant en kødd med $51. Wtf altså!!

Hvor får du at jeg ville betale maks $50...? lol

Fordi du skrev det, "lol". Hvis du mente noe annet, bør du vurdere å lære deg norsk. Men den listen er vel ikke så rent kort fra før.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Tuller du med meg nå? Jeez..

 

Ta å les det hele ÉN gang til. Jeg har uthevet i fet skrift så det blir (forhåpentligvis) lettere for deg å de 4 som har gitt ryktepoeng for ditt innlegg:

 

 

Du bruker det litt feil; poenget er at du legger inn en maksverdi du ikke ønsker å by over. Hvis du f.eks. hadde lagt inn $60, så hadde den lagt inn bud på $50, og med en gang neste bud kom, hadde den lagt inn et nytt rett over - i dette tilfellet $52.

 

 

Ååhh! Det viste jeg ikke! :(

 

Tror du trenger et par kolabønner.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kult bilde cbfn. :D

 

Ja, er megadouche. Verre enn å møte på fest med Ed Hardy-klær og vin fra Christian Audigier.

 

Det er forskjell på gubber og nyrike russiske ungdommer. Vil nå si at det er bedre å kle seg som nyrik russer enn en pensjonist på alder med Hugh Hefner, spesielt når man er så ung som Saxy over her.

 

 

Jeg har ihvertfall til gode å se noen med mansjettknapper. Tror jeg aldri har sett andre enn gubber med mansjettknapper. Må være en grunn til det.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...