Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg må få kjøpt meg noen bukser fra Howard Yount snart.

 

Ble fristet av dette bildet... :p

 

(er "green Donegal trouser, purple lambswool trouser, brushed grey twill trouser.")

 

Hva tenker dere forøvrig er bukser som vil være allsidig og passe til hverdags som jeg kan få kjøpt på HY, noen spesifikke tips?

 

Og generelt sett hvilke type bukser bør man ha? Har beige og navy chinos, jeans i litt ulike varianter, jeans i rådenim står på listen og grønne (ganske dempet grønn) cargobukser. Sistnevnte av den mer moderne varianten. Spør fordi jeg har fått "oppdatert" min samling av gensre betraktelig i fjor høst, skjorter står på planen (luxire - venter på første skjorte) føler jeg at jeg har veldig få bukser. :hmm:

 

Har lurt litt på brune kordbukser, moleskine eller "vanlige" bomullsbukser i brunt/andre litt dempede farger.

post-51400-0-48040300-1360712161_thumb.jpeg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

De minner meg om sånne "go to hell" bukser. Jeg synes det er kult om man kan "pulle de off", winwin chinos og lacoste sko ser kjiipt ut uansett. Med en gul skjorte som karen på bildet over her og noen skinnsko ser det bra ut IMO.

 

jeg synes det blir som med røde bukser. Det ser ikke kult ut om man sagger og bruker de med en hettegenser og skatesko, men det er ingen grunn til å bannlyse plagget helt :p

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...