Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La igjen et par relativt dyre skinnhansker jeg fikk i julegave på bybanen i dag. Faeeen. Det før jeg høre til neste jul, minst. Kjøpte et heslig par på H&M til 75kr på vei hjem for å ha noe på hendene, finner faen ikke dem heller. Går det AN? Skulle tro jeg var tre år. Hansker og parapyer - jeg gir dere opp. Under 100kr, eller gaffateipet fast i pannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er spesielt med sånne typiske kjørehansker? Jeg vet jo at de har hull osv. men har det noen merkbar funksjon?

 

annet enn at det er ganske stilig da

Jeg har et par. Ikke kjøp, det ser egentlig ganske kleint ut. Greien med de er bare at du skal få bedre grep på ratt av tre, som kan bli ganske glatte og kalde, og visstnok også litt flisete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må sies at jeg har mistet både relativt nye mobiler (to ganger) paraplyer (mange ganger) og lommebok og fått dem igjen på hittegodskontoret til Skyss. (Vel, mulig det var noen andres svarte paraply, who cares - det regnet.) Så det er håp. Men mye rart på bybanen, så vi får se. :p

 

Må påpeke at både lommebok og mobiltelefon falt ut av lommen - er ikke SÅ glemsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...