Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er en kamerat som skal dit. Er ikke sikker på budsjettet hans, men han kjøper jo stort sett mye av det som går her inne. Trur han har lyst på noen sko også, og da tenker jeg han vil bruke ca 2-3000. Spørs hva det er å få tak i seff

 

Ville søkt "styleforum shopping in paris" da finner du nok mye.

 

Ellers har Septieme Largeur en butikk i Paris. Kvaliteten er visstnok relativt god mtp. prisen, ville sjekket ut tråden på SF og nettsiden deres for mer info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser noen Burberry stuff med merkelapp det står "BURBERRY London" og noen kun Burberry. Er de det kun står Burberry på fake?

Det står alt det andre, "made exclusively in Scotland" osv.

Eller varierer det?

 

Næææh, discontinued product.. :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Burberry har mange merker (lines) og det er forskjell fra merke til merke. Derfor er det vanskelig å skille mellom hva som er ekte og falsk. Burberry London er i hvert fall det vanligste av merkene. Hvis merkelappen er uten logo, svart og plagget ikke har rutene, så kan det sannsynligvis være Burberry Prorsum, som er det dyreste merket av dem alle, og som oftest har bedre kvalitet enn de andre merkene.

Lenke til kommentar

Jeg har utviklet et hat mot H&M i det siste. De har 2 par bukser som sitter utrolig fint på meg. Men det ene paret som jeg kjøpte i Januar ble etter første vask gjort om til batikk jeans mildt sagt. Nå får jeg absolutt ingen hjelp fra verken kundeservice eller de lokale h&m(ene).

Altså, jeg trodde jeg visste hvordan jeg vasket jeans.. Men tydeligvis ikke.

Neste gang kjøper jeg meg heller Dr.Denim, fordi da får jeg i hvert fall hjelp når ting går gærent.

Lenke til kommentar

Jeg fulgte den helt nøyaktig siden dette er min favorittbukse (all time..) Og det ser ut som jeg har sqauted(er det riktig stavet?) i flere tiår med den buksen. Uansett, fikk en ny en nå. Håper den holder seg hvis ikke griner jeg og må kjøpe dr.denim eller acne bukse. Men de gir meg ikke den rompen som jeg vil egentlig ha :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...