Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis! Jeg har en 257 i tan, veldig fornøyd. Otter green er en veldig pen farge, og hadde det ikke vært for at jeg har en grønn Barbour-jakke ville valget vært mye vanskeligere for min del.

 

Hvis du tilfeldigvis har Mac kan jeg anbefale deg å kjøpe et neoprentrekk. Det ligger godt beskyttet i bagen i seg selv, men børstet aluminium og den kraftige glidelåsen på toppen går dårlig sammen - har fått noen mindre pene småskrap på min etter å ha tatt den inn og ut ubeskyttet.

 

Takk, takk :) Har bare en relativt kjip skole-pc, gidder egentlig ikke å koste på den noe særlige ekstra beskyttelse. Du har ikke tilfeldigvis Ipad, slik at du kan fortelle meg om den ligger godt beskyttet i bagen med kun et vanlig magnetdeksel?

Lenke til kommentar

Spør her, jeg, fordi dere har vært gode på det før. Noen anbefaling av cover til en Kindle Paperwhite? Bestilte meg en, og lurte på hva som var anbefalt. Kanskje bare slenge med den standardgreia til Amazon? Hadde jo kanskje vært flott med en i mørkebrun skinn, eller noe.

 

Jeg har standarddekselet fra Amazon til den forrige kindelen, og det er hvertfall helt ok.

 

 

Har Kindle med tastatur, så vet ikke noe om det. Men selv om ordene blir oversatt må det bli som google translate. Ordplassering og flyt blir ikke bra. Da ville jeg heller brukt en ordbok å slått opp de få ordene man ikke kan fra før av.

 

Det fungerer slik at hvis du markerer et ord kommer definisjonen opp så fremt du er koblet til nettet. Det kommer på engelsk.

 

Bork:

Med mindre du har reelle lesevansker bør du da være i stand til å lese bøker uten problemer på engelsk. Jeg begynte å lese bøker på engelsk på barneskolen, og det gjelder vel de fleste jeg kjenner som leser en del...

 

 

 

 

Takk, takk :) Har bare en relativt kjip skole-pc, gidder egentlig ikke å koste på den noe særlige ekstra beskyttelse. Du har ikke tilfeldigvis Ipad, slik at du kan fortelle meg om den ligger godt beskyttet i bagen med kun et vanlig magnetdeksel?

 

Magnetdekselet beskytter greit i den typen bag, men uansett hvor bra skjermen beskyttes vil jo bakdelen bli ripete etterhvert, med mindre du bruker en eller annen type sleeve i tillegg. Jeg har en i grå filt som er helt grei, men jeg gidder sjelden å bruke den.

Lenke til kommentar

Bork:

Med mindre du har reelle lesevansker bør du da være i stand til å lese bøker uten problemer på engelsk. Jeg begynte å lese bøker på engelsk på barneskolen, og det gjelder vel de fleste jeg kjenner som leser en del...

 

hvor vanskelig det er kommer utrolig an på boka, forfatteren og tidsperioden den er skrevet ;) er det noen ord jeg lurer på er det greit å slå de opp i en ordbokpå en rask måte .

 

og forresten er det mange norkse bøker jeg kan tenke meg å lese. Heldigvis ser det ut til å være en måte å laste de over på kindelen.

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

For bergenserne, så selger Retro Diemme sko til 1000 kr, men de har kun de igjen i "vanlig skinn", uansett en kurant pris. De hadde også en del blazere til 1000 kr stykket, blant annet fra ToS, Oscar Jacobsen og Paul Smith. Var noen få i navy og mye i nyanser av grå.

 

Ellers så er skjorten som jeg har bestilt fra Luxire bekreftet sendt. Ordren ble lagt inn den 4. februar, shippet 15. februar, ETA 20. februar. Litt over to uker (FedEx pleier å holde ETA) på en MTM-skjorte laget i India er ikke så verst. Nå håper jeg bare jeg har målt riktig. :p

 

I tillegg for de som lurte på å bestille fra Chester Mox angående mva, så har jeg enda ikke fått noe mva-krav (levert av USPS), så da regner jeg med det ikke er noe problem.

 

Må forøvrig skryte av Barbour (vant en konkurranse) som faktisk vil legge ut for et eventuelt mva-/tollkrav for meg, som blir på toppen av de 1000£ jeg vant. God kundeservice! :w00t:

Endret av Xtra
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ellers så er skjorten som jeg har bestilt fra Luxire bekreftet sendt. Ordren ble lagt inn den 4. februar, shippet 15. februar, ETA 20. februar. Litt over to uker (FedEx pleier å holde ETA) på en MTM-skjorte laget i India er ikke så verst. Nå håper jeg bare jeg har målt riktig. :p

 

I tillegg for de som lurte på å bestille fra Chester Mox angående mva, så har jeg enda ikke fått noe mva-krav (levert av USPS), så da regner jeg med det ikke er noe problem.

 

Må forøvrig skryte av Barbour (vant en konkurranse) som faktisk vil legge ut for et eventuelt mva-/tollkrav for meg, som blir på toppen av de 1000£ jeg vant. God kundeservice! :w00t:

 

Yay! :)

 

Det som kommer med USPS vil du vel uansett må betale mva. på før du får det utlevert.

Chester Mox sa i hvert fall at det ikke var noe problem for de å sette ned verdien da jeg bestilte. Gleder meg til jeg får det.

Lenke til kommentar

Samboeren hentet en pakke til meg på Posten i går som kom med DHL fra Tyskland, men som Posten står for utleveringen av. Hun betalte 128 kr for "utlagt mva." Mva var kroner null, pakkeverdien 19€. Blir en interessant mailveksling med Posten, dette...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...