Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om go-to-hell-pants:

[bostonians on Martha's Vineyard] had on their own tribal colors. The jackets were mostly navy blazers, and the ties were mostly striped ties or ties with little jacquard emblems on them, but the pants had a go-to-hell air: checks and plaids of the loudest possible sort, madras plaids, yellow-on-orange windowpane checks, crazy-quilt plaids, giant houndstooth checks, or else they were a solid airmail red or taxi yellow or some other implausible go-to-hell color. They finished that off with loafers and white crew socks or no socks at all. The pants were their note of Haitian abandon… at the same time the jackets and ties showed they had not forgotten for a moment where the power came from.
Tom Wolfe, i en artikkel for Esquire, 1976
Lenke til kommentar

Spør her, jeg, fordi dere har vært gode på det før. Noen anbefaling av cover til en Kindle Paperwhite? Bestilte meg en, og lurte på hva som var anbefalt. Kanskje bare slenge med den standardgreia til Amazon? Hadde jo kanskje vært flott med en i mørkebrun skinn, eller noe.

saddleback har en i lær som er fin.

 

er forresten interessert i kindle selv. Hvordan er det å få norske bøker på den?

 

 

edit - denne i medium (hvis den er vanlig kindle størreslse)

http://www.saddlebac...category=301415

 

ville sjekket dimensjonene for den kan være for en gammel utgave.

Endret av Bork Laser
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk min Filson 257 i otter green og mitt første belte fra Narragansett Leathers denne uken, knallfornøyd med begge deler! :w00t:

Grattis! Jeg har en 257 i tan, veldig fornøyd. Otter green er en veldig pen farge, og hadde det ikke vært for at jeg har en grønn Barbour-jakke ville valget vært mye vanskeligere for min del.

 

Hvis du tilfeldigvis har Mac kan jeg anbefale deg å kjøpe et neoprentrekk. Det ligger godt beskyttet i bagen i seg selv, men børstet aluminium og den kraftige glidelåsen på toppen går dårlig sammen - har fått noen mindre pene småskrap på min etter å ha tatt den inn og ut ubeskyttet.

Lenke til kommentar

saddleback har en i lær som er fin.

 

er forresten interessert i kindle selv. Hvordan er det å få norske bøker på den?

 

 

Ikke så veldig bra marked på norsk. Men det er riktignok veldig lett å få tak i enorme biblioteker gratis på nett, i tillegg til Amazons egen butikk selvsagt. Bli god på engelsk. Jeg har flere bøker enn jeg noen gang kommer til å lese.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...