Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyren er en flink skjortemaker, så det han sier stemmer nok godt det. Det som er verdt å ta med seg fra det han skriver er jo hvor krevende det er å lage en limt krave av akseptabel kvalitet. Med mindre man har en meget sterk preferanse for skjorter med helt glatt krave og er villig til å betale i dyre dommer for det (skjortene fra Kabbaz koster om jeg ikke husker feil opp mot 1000 $) er man nok tjent med en ulimt krave.

 

Forøvrig er jeg helt enig med deg i at ulimte kraver er å foretrekke. Jeg ville bare fram til at limt ikke trenger å være synonymt med dårlig i absolutt alle tilfeller (selv om det nok er det i de aller aller fleste).

 

Han må gjerne være dyktig, men jeg tar det nå med en klype salt så lenge han reklamerer for sine egne produkter. ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet av om noen av de vanlige kjedene selger plaine t-skjorter med litt V-form? F.eks. de på H&M blir alt for trange over skuldrene hvis de skal passe over magen.

Jeg bruker t-skjorter med V-hals fra Hanes. Disse bestilte jeg fra Ebay. De har ganske stor V-hals noe som gjør at de passer fint under skjorter uten at t-skjorten vises. Hvis ikke formålet er det, vet jeg ikke om de er så annvennelige.

Lenke til kommentar

Det er i all hovedsak Brooks Brothers skjorter jeg har erfaring med. Kragene er ikke gode, for spisse, og stoffet er av dårligere kvalitet. det er også en senterlegg i ryggen, og ikke to mer mot skudrene som på engelske skjorter. Det gjør passformen dårlig på meg.

Hvordan påvirker egentlig senterleggen passformen? Ser for meg at det er med på å gjøre skjorten trangere over brystet, men er det en riktig antakelse? Tror ikke jeg har en eneste skjorte uten den type rygg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...