Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har Barbour-bukse og kan si noe om hvor "true to size" de er? Har inntrykk av at faktisk størrelse på bukser varierer veldig, om jeg skal bruke de jeg har som eksempel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har to par chinos fra Barbour. Husker ikke hvilken størrelse jeg har i dem, kan sjekke det litt senere.

Endret av orjanr
Skrevet

Gleder meg dog til å få startet fulltid og en grunn for å bygge opp garderoben.

Hvorfor er arbeidsantrekket mitt dette året bestående av softshelljakke og vernesko? :(

Skrevet

Eventuelt total mangel på utdannelse? Denne jobben er heldigvis ikke det jeg skal drive med resten av livet. Det er bare året før militæret. Takk og pris!

Skrevet

Haha, det var absolutt ment som tull, man kan nesten være misunnelig på arbeidsplasser med arbeidsuniformer; tenk på muligheten for sparing eller alternativ bruk av pengene!

Skrevet

Nå skal det jo sies at arbeidsplasser hvor man bruker uniform sjelden er der lønnen er høyest, så muligheten til sparing er vel kanskje ikke så mye større uansett.. Jeg vil vel også si at man bruker i overkant mye penger på klær hvis det hindrer en fra å spare til noe viktig.

Skrevet

Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx?

Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig.

Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus...

Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte?

Huff....

Skrevet (endret)

Bruker det ganske ofte :fun:

edit: I dag brukte jeg den elleville kombinasjonen av singlet, åpen denim-skjorte og åpen hettegenser med glidelås. Hetta over hodet som bonus.

Endret av Vowels
  • Liker 1
Skrevet

Der hvor lønnen er høyest derimot, bruker man "uniform"/vernetøy. I tillegg til at de jobber en tredjedel av året. Til dere som ikke skjønner; olje- og gassektoren, offshore.

• Liker 1
Skrevet

Det er tydeligvis svæææært vanskelig å finne en dress av ok kvalitet som passer dersom man har litt brede skuldre, litt korte ben, dårlig tid til å legge opp og kun 2.5k å bruke på dress.. Tror jeg har prøvd alle dressene i Bergen til under 3k.

Skrevet

Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx?

Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig.

Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus...

Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte?

Huff....

Det er ikke hans private e-mail, men en e-mail for en felles PayPal-konto. Hvor ofte bytter man e-mail? Uansett så har jeg hatt min e-mail i 10 år. Selvfølgelig er det pussig hvis en som tilbyr slike tjenester bytter e-mail, kunden stiller spørsmål. Hvordan tror du kundene til en bedrift reagerer hvis bedriften stadig bytter e-mail?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...