Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har erfaring med chinos fra tailorstore?

Har et par i bestilling, satser på de kommer i neste uke. Kan komme tilbake med resultatet

 

supert :)

Er det noen her som har erfaring med chinos fra tailorstore?

 

Ja, men relativt dårlige. Har 3 par i den tykkeste stofftypen. Ingen av de har holdt seg spessielt godt.

Hvordan da? Hull?

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til en høstjakke til rundt 1000-1500kr.

 

Kler meg ikke preppy (eller hva det nå heter) slik som smaken som i alle fall gjenspeiles at store deler av MoV forumet deler men heller litt mer casual/rocka.

 

Har fra før av en typisk sånn "gammeldags" bikerjakke i skinn av den sorten med skrå glidelås og stor krage eller hva det nå heter så skinnjakke har jeg.

 

Sånn ellers så har jeg fått sansen for typiske 70-tallsaktige farger, altså ikke knæsj hippiefarger men mer typiske høstfarger, har vel egentlig kunnet tenkt meg en "gammel" fjällräven anorakk i grønt eller noe i den duren men tar med glede imot tips :)

 

Det eneste kravet jeg har er at den er noenlunde regnbestandig.

Lenke til kommentar

Er du bare på gjennomreise? Skomaker Dagestad er verd et besøk om du er skointeressert. Mye pent å se på og prøve der.

Mulig de har skotrær på grændsen skotøimagasin, men er ikke sikker på om eller til hvilken pris. Ferner på Karl Johan har sikkert også.

Fra Nationaltheatret er det jo ikke langt å gå til verken A Hagen eller Dagestad da.

Lenke til kommentar

Går på skole i Pilestredet til vanlig (Sonans), men ikke i dag.

 

Har forsåvidt god tid så kan vel sjekke ut begge butikkene, ser det er greie åpningstider så blir nok en tur til iallefall Agner, så får jeg sjekka ut litt hvilke butikker som ligger i Bogstadveien også.

Dagestad ligger vel under 5min fra Sonans, så hvis du er på skolen torsdag eller fredag til vanlig bør du stikke innom:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...