Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

FKM - Så dette er den skjulte skatten bak den kryptiske TBF'en.

 

FKM is an acronym which stands for "Fat Kid Mentality". Many people suffer from FKM - FKM affects every aspect of their lives. FKM sufferers NEED to do everything in excess. Whether it be ordering an extra cheeseburger with their Xtra Value meal or having psychotic munchies. FKM causes impulse buying, excessing horniness, drinking, smoking...excessing everything! Most FKM sufferers have little or no control over their lives.

 

Edit: Mulig dette er last years news. Still, i lol'ed.

 

Ja, der var det virkelig mange punkter som traff...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Excessive sarcasm, excessive clothing shopping, excessive internet browsing, excessive fashion forum reading... :p

 

=/= "need to do everything in excess"

 

 

 

 

 

Det var sikkert bare et forsøk på å være morsom, men jeg syns som regel ikke at ting er spesielt morsomme når de ikke har et fnugg av sannhet i bunn. Man kan si mye rart om meg, men akkurat selvkontroll har jeg ikke mangel på. /joykill

Lenke til kommentar

Nei, hvorfor skulle jeg visst det? Jeg har ikke for vane å google mine egne initialer... Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skal være morsomt med det. Ingenting av det som står der kjennetegner meg. Hadde det vært noe med å være sur, gretten og frekk ville det sikkert vært litt artigere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig surt at du ikke kan velge valuta på J.Crew sin nettside når jakken du vil ha blir 2000 kroner billigere om du betaler med dollar og ikke med NOK.

 

Er det ikke også litt rart at størrelse small har 89-94 cm i brystmål, 74-79 cm i livet og 81-84 i armene? På meg som er 1,7 meter og 60 kg er det greit rundt brystet, men fryktelig trangt rundt livet og så veldig lange i armene.

 

Edit; Egentlig ganske passelig lengde på armene når jeg målte skikkelig. Men fremdeles drøy rundt livet.

Endret av Antatra
Lenke til kommentar

Wolsey hadde en oilskin jakke i fjor hvert fall, som jeg kjøpte, veldig fornøyd med min.

Hva er din erfaring med Wolsey? Jeg har en jakke derfra, der det har blitt hull i alle lommene.

Jeg har et par jakker og et par bukser fra Wolsey, og alle har holdt seg godt. Det meste jeg har nærmer seg et år gammelt, og viser ikke noe slitasje. Når det er sagt, ville jeg ikke kjøpt Wolsey noen andre steder enn Wolsey butikken i Hegdehaugsveien i tilfelle klærene ikke holder som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...