Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig tar de utgangspunkt i sin egen mal. Det er mtm det er snakk om... Du kan heller ikke forvente et perfekt resultat på første forsøk, eller andre for den saks skyld.

Jeg forventet aldri et perfekt resultat på første forsøk, ei heller andre. Min tredje skjorte er på vei nå. Greit å dysse ned forventningene om at skjorta blir perfekt på første forsøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp - blir jo ikke en sommerjakke (selv om en av de tynne i nylon ikke hadde vært dumme). Går nok for 6 oz. sylkoil, tror 8 oz. kan bli veldig varmt.

 

Hvordan er den størrelsesmessig? Tenker mest på lengden i armene - min logikk tilsier jo at den har litt lengre armer enn størrelsen skulle tilsi, fordi det er en motorsykkeljakke man bruker med armene frem på rattet, og at de derfor har kompensert for det.

Har nemlig over gjennomsnittlig lange armer ift. resten av kroppen, så hvis det er slik kan det være jeg er heldigere med størrelsene, og slipper å gå opp.

 

@Bonn3: Sant det, Belstaff har noen fine, men de blir litt utenfor mitt budsjett.

Lenke til kommentar

Jepp - blir jo ikke en sommerjakke (selv om en av de tynne i nylon ikke hadde vært dumme). Går nok for 6 oz. sylkoil, tror 8 oz. kan bli veldig varmt.

 

Hvordan er den størrelsesmessig? Tenker mest på lengden i armene - min logikk tilsier jo at den har litt lengre armer enn størrelsen skulle tilsi, fordi det er en motorsykkeljakke man bruker med armene frem på rattet, og at de derfor har kompensert for det.

Har nemlig over gjennomsnittlig lange armer ift. resten av kroppen, så hvis det er slik kan det være jeg er heldigere med størrelsene, og slipper å gå opp.

 

@Bonn3: Sant det, Belstaff har noen fine, men de blir litt utenfor mitt budsjett.

 

Prøvde den på Ferner, jeg er 171 høy og måtte ha medium... Kan ikke huske at ermene var noe for lange.

 

Noen som har erfaringer med å handle hos Smartguy.no? Er den norsk eller må det påregnes toll på varer over 200kr?

Må ikke betale moms eller toll.

 

"De viste prisene på siden er inklusiv moms (25 %). All handel på SmartGuy.no foregår på norsk."

"Kjøp vårklær nå, betal om 14 dager på faktura

Ingen tollgebyr"

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å handle hos Smartguy.no? Er den norsk eller må det påregnes toll på varer over 200kr?

 

Nå har ikke jeg erfaring med butikken selv, men det aller første jeg så når jeg gikk inn på siden var: "Ingen tollgebyr" på toppen ved siden av logoen... Det samme står under spørsmål om frakt og levering...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henrik: Synes patchen på høyre bryst er forferdelig på de jakkene, men den grønne og sorte er allikevel nydelig. Den blå er veldig .. blå? (Ikke særlig velartikulert fra en som har hatt fargelære av og på i 8 måneder nå ..)

 

Er glad jeg har klart å legge av meg den kjøpetrangen jeg hadde tidligere fra å skumme tråden her.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig tar de utgangspunkt i sin egen mal. Det er mtm det er snakk om... Du kan heller ikke forvente et perfekt resultat på første forsøk, eller andre for den saks skyld.

Jeg forventet aldri et perfekt resultat på første forsøk, ei heller andre. Min tredje skjorte er på vei nå. Greit å dysse ned forventningene om at skjorta blir perfekt på første forsøk.

Jeg har snart 10 skjorter fra MT og enda kan jeg endre mål. Tror friheten gjør at man blir mer pirkete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...