Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vær litt nøye når du kjøper skjorte. Pass på at du ender opp med en som ikke er for stor, og helst ikke en typisk dress-skjorte. Da ender du fort opp med å se ut som om du har raidet skapet til far. Finner du en skjorte med litt "røft" stoff (typisk oxford, chambray eller lignende, selv om du sikkert ikke vet hva det betyr) vil det se mye bedre ut enn en skjorte i glatt stoff om du bare skal ha jeans til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke videre relevant for spørsmålet, men bilde 2 på den første skjorten er ganske latterlig - de har jo bare klippet ut skjorten og limt den over en kropp. Ser det veldig godt hvis man bytter farge, ser en glipp mellom kragen og halsen, som har nøyaktig samme ansiktsuttrykk.

Lenke til kommentar

Ikke videre relevant for spørsmålet, men bilde 2 på den første skjorten er ganske latterlig - de har jo bare klippet ut skjorten og limt den over en kropp. Ser det veldig godt hvis man bytter farge, ser en glipp mellom kragen og halsen, som har nøyaktig samme ansiktsuttrykk.

H&M har et slags "spill" der du kan kombinere forskjellige plagg for å se hvordan de fungerer sammen, og jeg tipper det er der de har hentet bildet. Det er ikke vanlig redigering, men screencap fra "spillet".

Lenke til kommentar

skjorte, jeans og vest kan funke bra, da.

xlarge_7a4b23afd6b100221f602c2be9ada2e2.jpg

 

Evt så er et par beige chinos med en anstendig skjorte en sikker vinner. Vanlige jeans funker også, bare de ikke er hullete herfra og til helvete. Lys blå skjorte så hiver du på den grå v-halsen din, så har du et pent, om enn noe kjedelig antrekk.

 

jeg ville ikke brukt den gjengen der som mal..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stemmer det at noen her har skjorter fra TM Lewin? Vurderer å legge inn en bestilling hos dem nå, men kunne tenkt meg litt innspill på hvordan skjortene deres er, sånn med tanke på passform og annet.

 

Jeg har. Fully fitted skjortene deres sitter ganske godt på meg! Har ikke brukt dem nok til å vite om de forfaller veldig etter bruk, men for en fattig student gir det absolutt grei valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...