Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp skopuss fra Kiwi, den fungerer helt greit. Men kjøp voks, ikke paste. Den du linket til så ut som noe hurtiggreier... Edge dressing vet jeg ikke hvor man får tak i i Norge desverre, og jeg har heller aldri sett en god rensekrem. Jeg ville kjøpt den fra Saphir som jeg linket til for en stund siden. Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha fra Allen Edmonds.

Lenke til kommentar

Har allerede voksen, men det anbefales å bytte på annenhver gang mellom voks og paste. Den jeg linket til er ikke noe hurtiggreier, er bare innbygget svamp på enden.

Den fra Saphir er også sterkt anbefalt, men koster litt vel over mitt budsjett på skoprodukter, og den så ganske liten ut(?). Jeg MÅ absolutt ikke ha fra Allen Edmonds, men når deres produkter er såpass sterkt anbefalt prøver jeg å få tak i det før jeg går på noe annet som er både dyrere og dårligere.

Lenke til kommentar

Du klarer deg helt fint uten paste så lenge du bruker en rensekrem med lærbalsam i seg, men hvis du absolutt skal ha paste har kiwi det, så de kan sikkert bestille det for deg i en skobutikk. Jeg bruker paste fra Saphir som jeg er meget fornøyd med.

 

Forresten, Effekt er en rensekrem/lærbalsam som selges i de fleste skobutikker, men jeg har ikke prøvd den, så jeg vet ikke hvordan den er...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor det er best å få tak i bukser av typen Levis 511 her i Norge?

Her tenkt å kjøpe disse, men finner ikke noen gode nettbutikker der jeg ikke må opp i et firesifret beløp. :hmm:

Størrelsen min er 30x32.

 

Noen som vet noen løsninger? :)

 

Storo har også en levis butikk + at du finner en helt nederst i Karl Johans gate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...