Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Russeball imorra. Er i Drammen med et kull som generelt sett har en dårlig klesstandard. Smoking er uaktuelt, siden så og si alle skal bruke dress, og jeg orker ikke stresse med leie osv.

MÅ jeg bruke hvit skjorte? eller kan jeg f.eks bruke denne? kombinerer den hvite skjorta med dette slipset. Evnt et annet hvis jeg bruker rosa skjorte

Jeg vet i allefall at jentene skal stivpynte seg, men kan se for meg at guttene kjører en mer avslappet stil ja. Kanskje noen til og med kjører uten slips, who knows. Ha det gøy, gleder meg til update på klesfronten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst.

 

 

 

Er det dettesom slaktes som Henley?

 

Hvor slaktes det?

 

Det eneste jeg har sett i det siste er at folk sier at skjorte under/over henley/bestefarstrøye er stygt.

 

Mulig jeg har lest feil, men har fått det for meg at folk her inne ikke synes det er noe fint uansett.

Jeg skal bruke henley i sommer iaf. Mine 3,5 treningsøkter for uken bør ha hatt effekt innen den tid. For øyeblikket er jeg ikke beef nok til å bruke henley, men med litt mer brystkasse håper jeg at jeg kan pulle henley off.

 

Forresten, hvilke shorts bruker dere om sommeren? Jeg bør nok skaffe meg et par nye (les: minst to), ettersom min eneste shorts nå er blå. Og litt for lang også, tror jeg. Skal shortsen alltid være over knærne (over regner jeg som et par centimeter over øverste delen av kneskålen, om det skulle være tvil)?

 

Og hva synes dere om den rosa/lyserøde oxfordskjorten fra PRL? Fin farge? Versatil? Jeg har lyst på den, men lurer litt på om den matcher særlig med genserne mine.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

[

Jeg skal bruke henley i sommer iaf. Mine 3,5 treningsøkter for uken bør ha hatt effekt innen den tid. For øyeblikket er jeg ikke beef nok til å bruke henley, men med litt mer brystkasse håper jeg at jeg kan pulle henley off.

 

Forresten, hvilke shorts bruker dere om sommeren? Jeg bør nok skaffe meg et par nye (les: minst to), ettersom min eneste shorts nå er blå. Og litt for lang også, tror jeg. Skal shortsen alltid være over knærne (over regner jeg som et par centimeter over øverste delen av kneskålen, om det skulle være tvil)?

 

Og hva synes dere om den rosa/lyserøde oxfordskjorten fra PRL? Fin farge? Versatil? Jeg har lyst på den, men lurer litt på om den matcher særlig med genserne mine.

 

Jeg har den i hvit, blå og rosa. Fin skjorte til sommeren, det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...