Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå, folkens. Ta det med ro. Mr.SS skjekket ut asos.com i går etter jeg ba han om å kikke på nettstedet da jeg syns selv de har endel bra der til en grei pris.

 

Trenger jo ikke å slakte han som en gris, vær snill med han :)

 

Jeg ser ikke helt hva dette har med saken å gjøre. "Mr. SS" la ut plagg han hadde kjøpt, og i vanlig mov-stil sa folk akkurat det de mente om dem. Hvilken butikk han kjøpte plaggene i er da ikke relevant i det hele tatt. Forøvrig er det ingen som har slaktet han som en gris, det er det klærne som har blitt.

Lenke til kommentar

Hahaha dette er så stereotypt MoV som det kan få blitt (Ikke at det er kritikk eller dårlig gjort).

 

Fyr som aldri har vært på Mov: "Hei, jeg kjøpte disse plaggene, hva synes dere?"

 

Alle i MoV: "Dritstygge, jeg fikk kreft av å se på de".

 

Fyren: "Ok, da gidder ikke jeg være her mer. Ha det".

 

Det har skjedd veldig mange ganger, og det er faktisk ganske gøy hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå, folkens. Ta det med ro. Mr.SS skjekket ut asos.com i går etter jeg ba han om å kikke på nettstedet da jeg syns selv de har endel bra der til en grei pris.

 

Trenger jo ikke å slakte han som en gris, vær snill med han :)

 

Jeg ser ikke helt hva dette har med saken å gjøre. "Mr. SS" la ut plagg han hadde kjøpt, og i vanlig mov-stil sa folk akkurat det de mente om dem. Hvilken butikk han kjøpte plaggene i er da ikke relevant i det hele tatt. Forøvrig er det ingen som har slaktet han som en gris, det er det klærne som har blitt.

Pirke pirke pirke...

 

Du skjønte vel hva jeg prøvde å komme fram med i innlegget uansett :p

Lenke til kommentar

Trenger absolutt ikke, alle har hver sin mening og det er lov.

 

Men i steden for å si "kondolerer", osv. som dere selv vet hva er, så kan dere heller si "Liker den dessverre ikke pga det og det".

 

Men alle har hver sin mening, og det er selfølgelig lov. Smaken er som baken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men tenk på den første tiden på MoV som førstegangstjenesten.

 

Det syns jeg blir for dumt. En ny bruker skal være akkurat like velkommen som en bruker med 10000 poster. Personlig hadde jeg ikke kommentert annerledes om klærne uansett hvem som hadde kjøpt dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nok sant. Det er ingen hemmelighet at et par brukere og da særlig en viss bruker (fkm :p) har skarpe tunger, og det er tydelig at ikke alle tåler det. Det får i så fall være deres problem. Det er disse brukerne som sitter med den største mengden kunnskap, det er også disse jeg "stoler" mest på hva klessmak angår.

Lenke til kommentar

Men tenk på den første tiden på MoV som førstegangstjenesten.

 

Det syns jeg blir for dumt. En ny bruker skal være akkurat like velkommen som en bruker med 10000 poster. Personlig hadde jeg ikke kommentert annerledes om klærne uansett hvem som hadde kjøpt dem.

Jeg har da ikke sagt noe annet. Selvfølgelig er alle velkomne. Poenget mitt var at miljøet man møter i militæret kan virke litt tøft og slik er det jo litt med MoV også.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe spesielt "tøft" i MoV delen av forumet. Minst like mye krasse kommentarer i andre kategorier. Å sammenligne miljøet i militæret med et forum er å dra den litt for langt.

 

Er enig i at kritikken om skjortene ikke var spesielt konstruktiv, men holdt på å falle av stolen når bildene fra Asos poppet opp. Fikk samme følelse som når man knuser ballene i sykkelramma. Den følelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...