Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kan bruke 2k kan du vel kjøpe den? Med dagens kurs blir det ikke mer enn ca 1300,- NOK for den.

Nærmere 1900 + moms og fortollingsgebyr. *pirk pirk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, er ikke helt sikker på hva jeg skal se etter.

Men det må vell bli noe lignendes som DENNE!

Den så faktisk bra ut! Jeg hadde kjøpt den. Rimelig og så ut som hadde en grei passform.

Edit: Så nå at det var utsolgt. Da hadde jeg bare begynt å lete på ebay. eneste stedet jeg kan tenke meg har et godt utvalg av navy blazer. 2000,- er litt lite for å kjøpe i Norge, om du ikke kjøper den på H&M eller Zara.

Endret av Bebeluv
Skrevet

Hvis du kan bruke 2k kan du vel kjøpe den? Med dagens kurs blir det ikke mer enn ca 1300,- NOK for den.

Nærmere 1900 + moms og fortollingsgebyr. *pirk pirk*

æææ, men jeg tok jo 200 usd på valutakalkulatoren til aftenposten o.O

Skrevet

Du klikker på antall svar, så kommer det liste over hvem som har skrevet flest innlegg.

Selv har jeg tydeligvis passert 500, ikke like ille som thrice (Eller Roberto, som jeg ikke har sett på forumet på lenge)

Skrevet

Nå har det seg kanskje slik at dere ikke har vært her så alt for lenge? Jeg har vært på forumet i 5 år nå, og har brukt store deler av tiden her :)

Skrevet

Har vært her 1 måned lengre enn deg A! Men jeg la inn en post eller to, og så var jeg ikke aktiv på et par år.

Patrick: Samme her. Forresten tror jeg ikke det blir Færdern på meg, har ikke planlagt noe og kjenner ingen som drar inn der med båt fra Arendal.

Skrevet

Nei da må du nesten fikse noe.

Jeg har bare vært med en gang før, men da røk genoaen utenfor Horten på vei ned, så ble en kort tur.

Hadde ikke med ekstra heller, siden den reserve genoaen var så tung så for å slippe ekstra mye vekt ble den hjemme :p

Det var i 08 i 09 ble det ikke noe grunnet andre planer.

Skrevet (endret)

Baaah. Var innom volt på sundt i dag og kom over en fin kort trench, om den kan kalles en trench? fra these glory days. Diverre var der bare xl igjen så det ble ikke noe på meg i dag heller. Er det noen som har forslag til en enkel trench-lignende sak i navy eller mørk beige til under 2000,-? Har sett innom HM også, men uten hell.

Asos har en til rundt 700,- som jeg vet noen fra forumet gikk for, men jeg har ikke sett noe i bildetråden? Uansett, takker for all hjelp.

Endret av dePt
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Dagens tips: Norwegian Outlet åpner torsdag 3. juni i Vestby (snakk om å gå i strupen på Outlet One!).

Spørs om jeg orker å reise 45 minutter alene for å surre rundt og føle meg malplassert en dag før eksamen. 8)

Skrevet

Dagens tips: Norwegian Outlet åpner torsdag 3. juni i Vestby (snakk om å gå i strupen på Outlet One!).

Spørs om jeg orker å reise 45 minutter alene for å surre rundt og føle meg malplassert en dag før eksamen. 8)

Arranger en get-together på forumet, så får du nok med deg flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...