Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumpet nettopp ned en mail fra S&S.

 

INVITASJON FØRSALG 7. JANUAR

 

KJÆRE STEEN & STRØM VENN

Vi inviterer til vårt eksklusive FØRSALG og til LANSERING av

Steen & Strøm Venn FORDELSKORT!

 

DATO: Torsdag 7. januar

TID: Kl. 19.30 -22.00

 

Alle som henter sitt fordelskort i kveld, får automatisk tildelt 1000 poeng!

Det koster ingenting å ha fordelskortet, det innebærer kun faste Venn-rabatter

og andre fordeler for deg som Venn.

 

VELKOMMEN!

Lenke til kommentar

Hvorre™:

S&S: http://steenogstrom.no/Venn/

Eger Karl Johan: http://www.egerkarljohan.no/nyhetsbrev.aspx

Filippa K Skovveien: Skrev mailen min på en liste i butikken

Tiger of Sweden Hegdehaugsveien: Skrev mailen min på en liste i butikken

 

 

Blåbær:

Det er i utgangspunktet et "lukket" arrangement, hvilket vil si at du må ha invitasjon. Allikevel var det mulighet for å få inviter på magasinet på pre-saledagen i sommer. Da måtte du fylle ut et skjema i butikkene som gjør deg til S&S-Venn, også får du komme inn.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Hvorre: Det går rykter om at vi kler oss pent, og etter mye om og men finner butikkene e-post-adressene våre, og inviterer oss på all slags begivenheter :cool:

 

 

 

Neida, man melder seg på et sånt nyhetsbrev og skriver inn navn og e-mail, så får man oppdateringer og beskjeder iblant.

 

Blåbær: Til førsalget vil jeg tro du trenger invitasjonen, men ikke til selve salget, som starter på fredag. Du kan fortsatt melde deg på.

Lenke til kommentar

Noen som kan tipse en uerfaren shopper om noen butikker i bergensområdet som selger peacoats av god kvalitet? Jeg har ikke noe spesielt budsjett, men over 5000,- er uaktuelt. Aller helst vil jeg holde meg rundt 2-3k (eller lavere), men som sagt så gir jeg meg selv relativt frie tøyler. Ser også etter noen sko som tåler denne istiden vi befinner oss i, men samtidig er stilige nok til en bytur i nattetimene, men det er jakken som har hovedprioritet.

 

Kan man forresten spørre om slikt her? Ikke at det betyr så mye, har jo allerede spurt, men følte ikke at det var verdt en helt egen tråd.

Lenke til kommentar
Kommer du a?

 

Cuz I'll be there for sure.

Fikk den nettopp selv.

Vet ikke hvor populært det hadde blitt i hjemmet om jeg hadde stukket av med den ene bilen og kjørt 4 timer for å dra på salg, så jeg må nok dessverre droppe det. :/

Får ta det igjen når vi skal på Oslotur med klassen for å dra på utdanningsmesse. De har kommet med en herlig ordning slik at vi får 14 dager fravær fjernet, så da kan man droppe en treg fredag og få en langhelg i Oslo. Passer utrolig greit med denne turen på torsdagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...