Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på å skrive om kulturen rundt Appleprodukter, etter å ha sett filmen MacHeads, men jeg vet ikke om jeg klarer å skrive 10-15 sider om det.

Så hittil har jeg lagd en kjapp webside, og så planlegger jeg å slenge inn litt bilder, et par sider tekst og et par videoklipp, og kalle det sammensatt tekst og koke opp noe greier om hvor godt alt henger sammen og slikt.

Usikker på om jeg får godkjent den idéen, men sammensatte tekster er godtatt, så lenge man kan begrunne det, såvidt jeg forstår.

Snakker om særemne, så har jeg faktisk drevet med det i hele dag. Selvfølgelig har jeg noe om mote, for ellers hadde jeg langt i fra klart å jobbe som jeg har gjort.

 

Men 10-15 sider? I boka vår står det ca seks sider.

Lenke til kommentar

Godt nyttår på etterskudd alle sammen! Jeg har tilbrakt en uke i utlandet med min kjære, så tilgangen på nett har ikke vært så god.

 

Kult å se at du er tilbake Alexander, jeg visste du ikke kom til å klare å holde deg unna;) Og nei, det skal ikke betales noe annet enn studieavgiften så vidt jeg vet!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på å skrive om kulturen rundt Appleprodukter, etter å ha sett filmen MacHeads, men jeg vet ikke om jeg klarer å skrive 10-15 sider om det.

Så hittil har jeg lagd en kjapp webside, og så planlegger jeg å slenge inn litt bilder, et par sider tekst og et par videoklipp, og kalle det sammensatt tekst og koke opp noe greier om hvor godt alt henger sammen og slikt.

Usikker på om jeg får godkjent den idéen, men sammensatte tekster er godtatt, så lenge man kan begrunne det, såvidt jeg forstår.

Snakker om særemne, så har jeg faktisk drevet med det i hele dag. Selvfølgelig har jeg noe om mote, for ellers hadde jeg langt i fra klart å jobbe som jeg har gjort.

 

Men 10-15 sider? I boka vår står det ca seks sider.

Vi fikk beskjed om maksimalt 15 sider, men vi burde nok ha rundt 10, om ikke mer.

Får ta det opp med læreren til tirsdag, hadde vært utrolig deilig å slippe unna med mindre.

Lenke til kommentar
Godt nyttår på etterskudd alle sammen! Jeg har tilbrakt en uke i utlandet med min kjære, så tilgangen på nett har ikke vært så god.

 

Kult å se at du er tilbake Alexander, jeg visste du ikke kom til å klare å holde deg unna;) Og nei, det skal ikke betales noe annet enn studieavgiften så vidt jeg vet!

 

Stod på BI.no at det også skal betales en semesteravgift, samme som i august.

Lenke til kommentar

Noen som vet noen gode steder i Oslo hvor man kan kjøpe trenchcoats hos?. Har vært innom Ferner og såvidt sett igjennom S&S. Fant en Burberry til 10k, men venter til jeg blir eldre med en slik investering. Noen som vet om noen mer rimeligere alternativer?

Lenke til kommentar
Arrgh, er så irriterende når du har to ting som ligner så mye på hverandre at det ikke er vits å kjøpe begge to, men du klarer ikke å bestemme deg for hvilken av de du skal kjøpe. Ser på ben sherman messenger( link) og ben sherman hold all (link). Eller bør jeg gå for navy-versjonen? (link1) (link2)

 

Tanker?

Må si jeg likte "hold all" best! Navyversjonen var lekker!

Lenke til kommentar
Godt nyttår på etterskudd alle sammen! Jeg har tilbrakt en uke i utlandet med min kjære, så tilgangen på nett har ikke vært så god.

 

Kult å se at du er tilbake Alexander, jeg visste du ikke kom til å klare å holde deg unna;) Og nei, det skal ikke betales noe annet enn studieavgiften så vidt jeg vet!

 

Stod på BI.no at det også skal betales en semesteravgift, samme som i august.

 

Studieavgift, semesteravgift, kall det hva du vil, det er hvertfall de 25-30 000 kr jeg mente... I tillegg er det vel noe til SBIO og litt annet, men det er snakk om noen hundrelapper...

Lenke til kommentar

Jeg har vært i Egypt, nærmere bestemt Sharm El Sheikh for å dykke. Neste gang jeg skal på ferie for å dykke blir det Maldivene eller noe i stedet, for Sharm er litt over the top charter-ish for min smak... Jeg er utrolig lei fulle briter, russere og italienere for å si det mildt. Problemet er rett og slett at det er for billig å dra ditt, og selv de dyreste hotellene er så billige at hvem som helst har råd til å bo der. Når jeg drar på ferie er faktisk litt av poenget å slippe unna alt harry pakk ffs.

 

Sorry for utbruddet, men er litt irritert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...