Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg forstår fullt og helt hva du mener. Å feriere med slike, en skal selvfølgelig ikke dra alle over en kan, er irriterende mest på grunn av at de er så forbanna høylytte og tar mye plass. Personlig syns jeg Sharm ikke helt er Egypt pga. den massive charterturismen.

 

Det minner meg om noe de sier i en Family Guy-episode, som er noe noen andre aldri ville ha sagt. "That italian family at the table next to us sure is quite".

 

Maldivene høres sweet ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig syns jeg Sharm ikke helt er Egypt pga. den massive charterturismen.

 

Jeg var der ikke for Egypt, jeg var der for å dykke, så det er ikke så farlig for min del. Det er bare dritt at det ikke finnes hvertfall et dyrt hotell der, så jeg hadde sluppet unna de verste bråkmakerne, for dykkingen der er jo bare helt utrolig! Synd at alt annet med stedet er negativt.

Lenke til kommentar
Jeg har vært i Egypt, nærmere bestemt Sharm El Sheikh for å dykke. Neste gang jeg skal på ferie for å dykke blir det Maldivene eller noe i stedet, for Sharm er litt over the top charter-ish for min smak... Jeg er utrolig lei fulle briter, russere og italienere for å si det mildt. Problemet er rett og slett at det er for billig å dra ditt, og selv de dyreste hotellene er så billige at hvem som helst har råd til å bo der. Når jeg drar på ferie er faktisk litt av poenget å slippe unna alt harry pakk ffs.

 

Sorry for utbruddet, men er litt irritert :p

 

Jeg ser den. Tok en spontantur forrige vinter med en kompis for å komme bort fra kulda og var 2 uker i sharm. Var gøy å snorkle og reise inn til Cairo osv, men resten av tiden gikk med på å ligge på stranda og spise.

 

Kan vel legge til at en vennine av meg er dykkeinstruktør, og hun synes Thailand er veldig bra.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg vet at Thailand er bra, men jeg har aldri vært noe Thailand-fan! Jeg hadde aldri nærmet meg et sted med stranden som hovedfokus hvis det ikke var for dykking. Jeg holder meg egentlig mest til storbyferier, for da kan man komme seg unna alt maset med charterturistene!

Lenke til kommentar

Tja, skal du til asia anbefaler jeg deg å ha vært minst to uker i Japan og en måned i Kina før du drar noen andre steder. Utrolig kule land, som er utrolig varierte. Har du vært der er nok ikke Malaysia et dårlig valg nei. Har lyst til å dra ditt selv. Kanskje vi kan ha et mote og velværetreff i Malaysia? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...