Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes ikke mye bra ut. Selv har jeg vært frisk som en fisk nå altfor lenge, selvfølgelig med unntak av noen skulkedager på skolen hvor jeg er "syk". Kan ikke bli syk jeg, 18-årsdag nå til helgen (på søndag, lover dårlig for mandagen). Så reiser jeg til Roma om rett under en mnd.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg SKAL i 18-årsdag. Ikke ha det selv. Har ikke tatt vaksinen jeg heller, folka blir jo bare syke av den.

 

Jeg har ihvertfall ikke planer om å ta vaksinen. Jeg tror ganske enkelt myndigheten bruker dette for å se hvordan vi hadde reagert på en ekte pandemi. Hva skal du i Roma?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på å skrive om kulturen rundt Appleprodukter, etter å ha sett filmen MacHeads, men jeg vet ikke om jeg klarer å skrive 10-15 sider om det.

Så hittil har jeg lagd en kjapp webside, og så planlegger jeg å slenge inn litt bilder, et par sider tekst og et par videoklipp, og kalle det sammensatt tekst og koke opp noe greier om hvor godt alt henger sammen og slikt.

Usikker på om jeg får godkjent den idéen, men sammensatte tekster er godtatt, så lenge man kan begrunne det, såvidt jeg forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...