Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er large briefcase. Men skinnet er det samme da :) Fargen er Chestnut.

Edit: kjapp inne med en redigering du. Og du husker rett :)

Endret av dePt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valget står jo forsåvidt mellom Messenger bag og Large briefcase. Er litt usikker om jeg liker det vertikale utseendet på Messenger bagen, synes briefcasen ser bedre ut sånn sett. Men igjen, tror kansje Large Briefcase er litt unødvendig, med tanke på at jeg går på VGS og har sjeldent mer en to bøker, laptop og matpakke.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Noen som vet om nettsider som selger Ed-hardy t-skjorter og capser? Og er de hårstrikkene du får kjøpt på H&M bra å ha rundt buksebena, eller må man ha dyrere strikker for at det skal bli pent?

Skrevet

Noen som vet om nettsider som selger Ed-hardy t-skjorter og capser? Og er de hårstrikkene du får kjøpt på H&M bra å ha rundt buksebena, eller må man ha dyrere strikker for at det skal bli pent?

Haha, fy faen, feil forum å spørre.

• Liker 1
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Er ikke dette MOTE-forumet da?

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du mener her !?!?

Skrevet

Obvius troll, don't feed it.

Kanskje gal plass å spørre men er det noen her som har forslag til strikkemønster til skjerf?

Tenkte å enten sette mamma på saken eller evt. prøve å strikke et selv.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Hvor mye kosta de?!

ikke det at pris har noe å si, for vi er ikke akkurat i arbeiderklæssen da.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en quilted jakke. Er disse varme, sånn at det går an å bruke de utover høsten/tidlig vinter? Bor på innlandet, så har blitt ganske kaldt allerede...

Skrevet

Fulham-modellen skal visstnok være litt tykkere i foret enn de øvrige modellene. Jeg mottok min Chelsea-jakke i dag (i medium som forøvrig passer perfekt), og den er ikke veldig tykk. Den er tydelig ment å funke for høst og eventuelt tidlig vinter der temperaturene holder seg stabilt på rundt 10 varmegrader.

Skrevet

Har sett litt på countryattire, og kanskje liddesdale-modellen spesielt.

Men hva tror dere om denne? Er det bare tull å kjøpe den istedenfor? Har egentlig ikke så alt for mye penger å kjøpe for, men dersom det er "rask" legger jeg heller i mer og går for countryattire...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...