Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis frakt er digg. Når jeg kjøpte messengerbaggen min smalt de på med 900kr (nesten én laks) i frakt. Selvfølgelig kom giroen på dette nesten en måned etterpå, da jeg hadde glemt hele greia og trodde alt var betalt for. Hurra for firstprice og billigvin.

WTF? 9 torsk? Det er drøyt.

 

Hvor var dette fra? Tviler på at jeg skal handle derfra gitt.

 

Hvor mye ligger dette tollgebyret på, egentlig?

Spørs hvem som fortoller.

 

Posten tar 108 kroner, UPS skulle ha 150. Vet ikke med TNT et al.

Lenke til kommentar

Saddleback, er verdt laksen. Kom en fyr på døra med den, ville helst betalt litt mindre og hentet den selv på posten. Men men

Var det 900 for frakt og moms totalt (alt det som ikke er selve prisen for bagen), eller 900 for bare de ekstra gebyrene som UPS sender lenge etter at pakken er mottatt?

Vesker er vel såvidt jeg vet tollfrie, så det er jo en pluss i margen.

Endret av Micern
Lenke til kommentar

Saddleback, er verdt laksen. Kom en fyr på døra med den, ville helst betalt litt mindre og hentet den selv på posten. Men men

 

 

Hehe, jeg betalte omtrent 200,- for frakt til en bekjent i New York, for så å betale omtrent 700,- i frakt til Norge derifra.

Så frakt er nok dyrt uansett hvilken løsning man velger. Men som du sier selv, Saddleback er verdt laksen!

 

Har du forresten kjøpt noen "vedlikeholds produkter"? Min har fått endel små merker etter negler og andre skarpe gjenstander, så det er kanskje på tide å få smurt den inn med noe. Lurer litt på hva jeg skal velge.

 

Hvilken farge valgte du forresten?

 

Edit: leif forfølger meg i dag

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Micern: Tror det kun er frakten, men er ikke heeelt sikker

 

dePt:Nei, har ikke kjøpt noe å smøre den med. Har tenkt litt på det selv, har kun hatt den i en måned og som du sier blir det lyse striper etter negler og ting man kommer borti. Aner ikke hva man burde bruke, mye mulig det står på hjemmesiden deres. Kjøpte chestnut btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...