Hugol Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Hvordan er tar lærjakker seg ut om sommeren egentlig? bump Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Var på camping, gutta. Sjekk gjengen! *bilde* Du er nr tre fra venstre, bakerste rad? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Ser ikke noe bilde Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Du finner linken ved å quote innlegget til thrice. Endret 2. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Var på camping, gutta. Sjekk gjengen! Haha! Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Gratis frakt fra Asos.com i helga. Hva synes dere om denne shortsen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Gratis frakt er vel bare for standardlevering? Tror nok aldri jeg prøver meg på det fra asos igjen... nå har pakken som de selv trodde var mistet kommet, etter en 35-dagerstur fra England til Norge. I tillegg har erstatningspakken kommet... Hva gjør jeg da, bare sier jeg ikke skal ha den ene pakken (den jeg må betale toll på posten) og henter ut den pakken jeg får giro på momsen(expresspakka)? Endret 2. april 2010 av multisync Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor ikke bare la være og si noe? Og selge den ene? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Ja, kun gratis standardlevering. Tror nok du har vært veldig uheldig (eller heldig kanskje?) med din forsendelse. Jeg har aldri opplevd noe sånn... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Skjedde med en kamerat også, kom sikkert i samme forsending, han fikk den samtidig, og var dum nok til å hente begge Nå har han visst fått krav om å betale for den pakken også, eller sende den tilbake (eneste er at da blir det mye styr med porto, kreve tilbake moms osv.) Jeg lurer egentlig litt på om Asos har noe oversikt om jeg henter den pakken med standard shipping i det heletatt (med tanke på at de sa at de ikke kunne hente info om pakken og sa den var mistet). Det var kameraten min selv som tok kontakt med Asos og sa han hadde fått pakken. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Gratis frakt var kjekt! To hvite plims for 198,- er på vei til meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg ville latt den ene pakken bli liggende på postkontoret, etter 14 dagers returneres den til avsender. Da slipper du å betale frakt og slikt også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Får man ikke et gebyr viss man ikke henter pakken? Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Nei, tror avsender må betale frakten tilbake hvis ikke jeg tar feil. Endret 2. april 2010 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Avsender betaler frakten tilbake når de får den, men de kan nok finne på å kreve at du dekker det i etterkant. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Aldri handlet fra Asos, men det Lemon nevner er vanlig praksis ved uavhentete pakker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Nå var det jo deres feil at de ikke fikk levert pakken innen forventet tid (type 4 ganger tiden de oppgir) og det var de som bestemte seg for å sende erstatning, så jeg vil nok ikke gå med på å betale returfrakten hvis de finner på å komme med det krevet Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Sender Asos til Norge med UK Standard da? Trodde man måtte velge Europe Standard, og den er jo ikke gratis. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det kom et nyhetsbrev i dag fra asos som var til Norge + noen andre land om at det var gratis frakt til og med resten av påsken. Så det pleier ikke å være gratis nei... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Dukker opp som gratis her. Velger Europe standard og går videre til payment, når du har tastet inn all info og skal bekrefte ser du at frakten er kr. 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå