Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si at jeg overpynter meg. Men dette blir jo opp en hver. Selv mener jeg at skjorte, blazer og chinos er spesielt overpyntet. Gutta i Audi-tskjorte derimot, syns nok det.

 

Jeg syns det blir veldig påtatt når folk på min alder (20 år) stiller i dress på byen, det passer ikke i det hele tatt. Jeg har heller ikke noe problem i å gå i jeans og skjorte på byen...

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at jeg overpynter meg. Men dette blir jo opp en hver. Selv mener jeg at skjorte, blazer og chinos er spesielt overpyntet. Gutta i Audi-tskjorte derimot, syns nok det.

 

Jeg syns det blir veldig påtatt når folk på min alder (20 år) stiller i dress på byen, det passer ikke i det hele tatt. Jeg har heller ikke noe problem i å gå i jeans og skjorte på byen...

Mangler det en "ikke" eller?

 

Dress blir kanskje litt for stivt, men jeg går nesten aldri ute på byen nå uten blazer. For meg er blazer nesten like viktig som skjorte, og det sier jo litt.

Lenke til kommentar

Hvor "pyntet" det ser ut kommer ann på skovalget syntes jeg. Hvilke type sko pleier dere å gå ut med?

Jeg regner med at ingen her går ut med blazer og skatesko? :p

 

Jeg kjører chelsea, oxford og andre pensko varianter om vinteren, sommeren kjører jeg det samme utenom boots, og får inn loafers og osv. Seilersko har jeg enda ikke kjørt, men har vell planer om det i år, er dog redd for at det blir altfor casual.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...