Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det skjedde med meg en gang, skoene mine var borte og de sendte et par nye. Plutselig dukket det første paret opp og jeg skulle sende de tilbake så de kunne sette de tilbake i stock. Men tror ikke de var så oppmerksom på hele greia, jeg fikk nemlig en mail om at de hadde mottatt mine tilbakesendte sko og skulle overføre penger til kontoen min i løpet av et par dager.

 

Vips, gratis sko :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke stress i det hele tatt:

 

Alternativ 1: La vær å hente pakken på Posten, den vil da automatisk sendes i retur når hentefristen har gått ut.

 

Alternativ 2: Gå på posten og si du ikke skal ha pakken, den vil da sendes tilbake.

 

Alternativ 3: Selg den til en kompis med en liten profitt.

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det er 2 forskjellige navy versjoner av Sebago Dockside

 

1. 1955-b.jpg

 

2. sebago-dockside-72722-navy-105o.jpg

 

 

Du ser at sebago logoen på sida er i forskjellige farger, hva annet er forskjellig? Er det lyset eller er den ene mørkere enn den andre?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Bruker ikke så fryktelig mye jakke om sommeren. Går vel mest i allværsjakken min fra Bergans(mobb i vei :tease:) nåpr jeg er på sjøen, ellers har jeg egentlig ikke så mye å komme med. En trench er vel kanskje passende i det kjipe, norske sommerværet?

Men kommer selvfølgelig an på stilen din..

Lenke til kommentar

Har en beige, kort jakke fra Whyred jeg bruker en del om sommeren. Den har lange lommer opp langs sidene, og er helt kurant til sommeren. Ellers bruker jeg en seiljakke fra Musto til båtturer og når det er skikkelig rufsevær med masse regn og vind.

 

En windbreaker står også nokså høyt på listen over ting som skal kjøpes.

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det er 2 forskjellige navy versjoner av Sebago Dockside

 

1. 1955-b.jpg

 

2. sebago-dockside-72722-navy-105o.jpg

 

 

Du ser at sebago logoen på sida er i forskjellige farger, hva annet er forskjellig? Er det lyset eller er den ene mørkere enn den andre?

 

Jeg har svaret, og det er at de er like navy begge to! Charles og jeg så nemlig begge skoene i samme butikk igår. Vi stussa også over merkelappen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Charles Bass: Hvilken farge er det på de skoene du har bildet av i bloggen din? Snakker om de nederste båtskoene.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...