Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se om jeg får hentet pakken(e) på tirsdag, det har ser sånn at jeg har fått 2 pakker fra scancargo i tillegg til den med vanlige posten. Begynner nesten å lure på om de har sendt 2 erstatningspakker eller om jeg har bestillt noe jeg helt hadde glemt :dontgetit:

 

Unansett så skulle jeg ønske posten ikke var så sær og at de kunne være åpne lørdagen som det meste annet.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg asos til å dele opp sendingene, så jeg ikke kommer over 200,- grensa?

Hvis jeg legger inn bestillingene hver for seg, vil de da sende hver for seg også, eller pælmer de alt i en pakke?

 

 

Hver sin ordre, hvert sitt ordrenummer. Til vanlig tjener de jo penger på at folk deler opp forsendingene!

 

 

Vel, Kav out, blazeren er på og skjorten er strøket! Jeg stikker på jakt, jenter ;p

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at de sender det i forskjellige pakker. Tror ikke det er sånn at de ser an om det kommer flere bestillinger for å så slenge de sammen.

 

Til vanlig er kanskje frakten £5, dersom du bestiller flere klær sammen er frakten det samme, da de nå opererer med såkalte flat rates. Om du bestiller flere vil de tjene mere penger. Da det blir feks. £5 + £5 + £5.

 

Ganske logisk, er det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...