Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Her skal de jo sies at jeg er 16 år og ikke ferdig utviklet. Når en nærmer seg 20 år er det normalt å bli litt bredere.

 

Til han som sa at jeg måtte komme med på trening: Jeg driver med langdistanseløping, så å være lett (og ha stor motor), er en stooooor fordel.

Begynn med kortdistanseløping da, så slipper du se så kjip ut! :tease:

 

sprint+vs+marathon.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe standard hansker uten fingre, eller avkappa fingertupper?

Vet at Fredrik (fkm) har linket til en side der du får bestilt hansker som lages etter mål. (Egentlig tegner du bare rundt hånden, og forteller om du har sinnsykt pølsefingre eller ikke) og så lager de. Har i mange kategorier og jeg vet at de har driving gloves, og der var det noen uten fingertupper.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at de gidder å ta inn str 49..... De kan heller spesialbestilles igjenom butikken.

 

Dette var et par da. De har en egen avdeling for store sko. Ville ikke du som kunde syntes at det var meget irriterende og måtte bestille sko hver gang, istedet for å bare handle rett i butikk. Det er snakk om kundeservice og kunne tilby noe til alle.

Lenke til kommentar

Vurderer å bestillle denne buksa, da butikken som selger den har 60% rabatt av fullpris. Eneste problemet er at da må jeg bestille i strl. 31/34, og jeg er vel bare 31" eller 32" i bukselengde, så da må den jo legges opp. :p Men hvordan er det å legge opp en slim-bukse? Vil det se rart ut eller går det greit? Og er det noen som i såfall har en formening om pris for å legge opp, og hvor i Tønsberg jeg kan få gjort det? :)

 

Anyone?

 

Charles og jeg fant et par navy docksides i strl. 49 på Grændsens Skotøimagazin igår. Det er en stor seilersko :p

 

Da kan man jo nesten bruke skoen som en båt da. :fun:

Lenke til kommentar

Så lat som jeg er velger jeg å spørre dere som har kjøpt diverse fra Asos om deres erfaringer. Skal bestille en bag og et par sko til en samlet verdig av 500 (med frakt). Blir kun 25% i mva ettersom bag og sko er tollfritt, right?

 

Kjøpte forøvrig nytt skjerf, ny bukse, nye sko og et nytt belte i dag :)

Lenke til kommentar

Man får det man bestiller fra Asos, og service er ganske god. Det som er negativt er at det tar jææævlig lang tid å få pakken om du ikke bestiller den med express.

 

Du slipper tollsats på 10,7 % på varene dine, men som du har selv har nevnt, må du betale MVA og Postens tollgebyr. Vet ikke hva det ligger på atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...