Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Hvis man har billetter til overs, skal de selges tilbake til geekevents, ifølge TG-forumet.

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg husker riktig er det vanlige plaststoler som er der, og det er ikke lov til å ha med noen slags hvitevarer, så det kjøleskapet kan du ikke bruke.

Skrevet (endret)

Korrekt, noen av plaststolene har polstring (hvis jeg husker riktig) men det har lite å si. Helt greie å sitte på.

Ang kjøleskap så er det totalforbud, og det har nettopp vært en større diskusjon om dette på TG forumet: http://forums.gather...-Ang-hvitevarer

Selv om noens kjøleskap ville fungert, er det lettere å ha totalforbud mot alle enn å måtte forklare hvorfor noen kan bruke og noen ikke.

Og nei, USB kjøleskap er heller ikke lov.

Enkelt og greit; Må den kobles til strøm, uansett hva den trekker, er det ikke lov.

Samme gjelder små usb-kjøleskap og lignende også.

Endret av Borbra
Skrevet

Kjøleboks med kjølelementer da?

Er lov, og når dine kjøleelementer er varme kan du gå til Info:desk/resirk for å bytte de til kalde. OBS: De gir ikke ut, kun bytter.

Skrevet

Er lov, og når dine kjøleelementer er varme kan du gå til Info:desk/resirk for å bytte de til kalde. OBS: De gir ikke ut, kun bytter.

Åja, takk for info, da skal jeg ha med 2 slike :)
Skrevet

Dette er sikkert en umulighet men:

Noen som husker en svært sær japansk sang, med lys kvinnelig vokal som ble spilt mye på TG08? Tror den også ble nevnt her i denne tråden for det året, evt. på TG forumet.

Den inneholdt vell et parti som gikk ca. slik: "Koro koro koro koro koro koro"

Takk :)

Skrevet

Tenkte at det var på tide å bestille togbilletter nå. Etter å ha loket litt på "gathering.org" så fant jeg ikke noe om når på dagen de åpner, og når de stenger av. Vet datoene, men mangler altså klokkeslettene :hmm:

SÅ var det det med hylle, noen her som har en sweet tg hylle de "pleier" å ta med, eller har tenkt å ta med :) ? Skal selv ta toget, men har veldig lyst å ta med meg en hylle, noen tips til å lage en liten hylle? Som eventuelt blir skrudd sammen når man kommer frem? :)

Skrevet

FAQ

When is The Gathering 2013?

The doors open on Wednesday March 27th at 09.00. The net will be turned off at 11 on Sunday March 31st. The power will be turned off at 11:30, and you must have left the arena by 13:00.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet (endret)

hvordan går det om man vil selge billettene for en litt høyere pris til noen kompiser? Ikke mulig eller hva?

Endret av Slettet-GlDE6z
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Godt mulig, men ulovlig.

Ergo ,,, ikke smart eller overkommelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...